Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Felhagy az autókereskedéssel az Egyesült Államokban a Suzuki, ezután csak motorkerékpárokat, terepjárókat és a csónakmotorokat árul.
Japán negyedik legnagyobb autógyártója, a Suzukibezárja személygépkocsi üzletét az USA-ban – írja a Reuters. A világ második legnagyobb autópiacán 27 év jelen lévő Suzuki több mint 200 viszonteladói szerződésből lép ki. Októberben újabb 5 százalékkal estek a Suzuki amerikai eladásai. A márka az USA-ban a Kizashi és a Grand Vitara modellekre alapozta eladásait.
A csökkenő kereslet és a jen erőssége miatt hitelezővédelmet kér az amerikai leányvállalat, az American Suzuki Motor Corp., amely 346 millió dolláros adósságot halmozott fel, amiből 173 millióval a csoportnak tartozik. A konszern szerint az árfolyammal kapcsolatos problémákra való tekintettel lehetetlen tartósan nyereséget elérni az amerikai autóiparban. A Suzuki az Egyesült Államokban a motorokra szeretné helyezni a hangsúlyt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.