Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Új versenytárssal kell számolnia a Boeing és Airbus repülőgépgyártóknak, a kanadai Bombardier ugyanis közel áll C-sorozatú modellje fejlesztésének befejezéséhez.
A Bombardier kiviteltől függően 100-160 férőhelyes C-sorozatú gépével az eddig a Boeing 737-es és Airbus A320-as gépcsaládok által uralt kategóriába kíván betörni.
A Bombardier új gépének prototípusa az idén júniusban hajtja végre az első próbarepülést, az első példányokat pedig a tervek szerint 2014-ben adják át a megrendelőknek. A Bombardier a gépre 148 fix megrendeléssel és 234 opcióval rendelkezik.
Mike Arcamone, a Bombardier repülőgép ipari üzletágának igazgatója szerint a C-sorozatú gép alapjaiban forgatja majd fel az éles határvonalak mentén felosztott nemzetközi repülőgép piacot. A Bombardier és a brazil Embraer eddig a kevésbé frekventált "mellékszárny" útvonalakra alkalmas viszonylag kisebb méretű, úgynevezett regionális géptípusokat gyártott.
A középméretű és közép-hatótávolságú géptípusok piacát, csakúgy, mint a széles törzsű, valamint az óriásgépekét a Boeing és az Airbus uralja.
Miután orosz, kínai és japán gyárak megkezdték a regionális gépek piacának meghódítását, a Bombardier kénytelen volt a magasabb kategória felé terjeszkedni. A próbálkozás azonban egyáltalán nem kockázatmentes, hiszen a Boeing és az Airbus egyaránt nagy erővel modernizálja közép-hatótávolságú modellcsaládjait új, üzemanyagtakarékos hajtóművekkel és hatékonyabb szárnyprofillal szerelve fel azokat.
Az Airbus A320neo azonban csak 2015-ben, a Boeing 737MAX pedig 2017-ben áll forgalomba. A gépek kiviteltől függően 100-200 férőhellyel rendelkeznek majd.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Még több százezer szavazatra lett volna szükség ahhoz, hogy érvényes legyen a 2022-es referendum, mégis ezt tekinti a kormány a népakarat megnyilvánulásának.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Timur Ivanovot a bíróság különösen nagy értékű sikkasztásban, valamint bűnszövetkezetben elkövetett, ugyancsak különösen nagy értékű pénzmosásban találta bűnösnek.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.
A tettes a korábbi élettársa volt, aki a támadás folyamán életveszélyesen megsebesítette a közös gyereküket, majd magával is végzett.