Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
A magyarországi kis- és közepes vállalkozások számára nem fontos a reklámozás, és alig költenek márkaépítésre. Sokkal fontosabb számukra az eladások ösztönzése.
A kommunikációs célok közül az eladás növelése Magyarországon és Csehországban a legmagasabb, 70 százalék. A márkaismertség növelése itthon mindössze 16 százalékot tesz ki a hirdetési célok közül – derül ki az Etarget nemzetközi kutatásából, amit a kreatív.online ismertet.
A kkv-k Bulgáriában költenek legtöbbet havonta reklámra, a márkaismertség növelése is itt szerepelt a leggyakrabban célként, míg a folyamatosan hirdető cégek aránya (56 százalék) Csehországban volt a legnagyobb. Ugyanez az arány Magyarországon 51 százalék, és nálunk nem is költenek sokat a cégek: a kkv-k 80 százaléka havi szinten kevesebb, mint 90 ezer forintot szán hirdetésre. Az e téren első helyen álló Bulgáriában ellenben a cégek több mint fele többet költ 90 ezernél havonta.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk hogyan.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Mutatunk újabb hét könyvet, amit nyugodt szívvel ajánlunk a nyárra.
A borbár üzletvezetője szerint a szóváltás nemi irányultságtól független volt.