Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A magyarországi kis- és közepes vállalkozások számára nem fontos a reklámozás, és alig költenek márkaépítésre. Sokkal fontosabb számukra az eladások ösztönzése.
A kommunikációs célok közül az eladás növelése Magyarországon és Csehországban a legmagasabb, 70 százalék. A márkaismertség növelése itthon mindössze 16 százalékot tesz ki a hirdetési célok közül – derül ki az Etarget nemzetközi kutatásából, amit a kreatív.online ismertet.
A kkv-k Bulgáriában költenek legtöbbet havonta reklámra, a márkaismertség növelése is itt szerepelt a leggyakrabban célként, míg a folyamatosan hirdető cégek aránya (56 százalék) Csehországban volt a legnagyobb. Ugyanez az arány Magyarországon 51 százalék, és nálunk nem is költenek sokat a cégek: a kkv-k 80 százaléka havi szinten kevesebb, mint 90 ezer forintot szán hirdetésre. Az e téren első helyen álló Bulgáriában ellenben a cégek több mint fele többet költ 90 ezernél havonta.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A szerző 10 éve jógázik a jóga őshazájában, mesterfokozatot is szerzett jógatudományból Indiában. Szeretettel Delhiből sorozatunk írása.
A Tisza szigetek volt koordinátora az Irány a Jövő Párt elnöke.
Az USA közéletének legnagyobb sztorija végzetes is lehet az amerikai elnök számára.
Egyre inkább úgy érződik, hogy a magyar kormánypárt nem csak az online világban kerül vesztes helyzetbe.
Nem ez az első eset, hogy a tiszásokat fenyegetik.
A Gyurcsány-tánc óta nem láttunk ilyet.
Bozó Szabolcsot a bátyja beszélte rá, hogy tegye fel a képeit az Instagramra – és csoda történt.