Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Megvásárolná a Sólyom Airways az államtól a Malév talpon maradt földi kiszolgálást nyújtó és repülőgépjavítással foglalkozó két cégét.
Tárgyalásokat folytat a Sólyom Airways a Malév két egykori cégének, a Malév GH Földi Kiszolgáló Zrt.-nek és az Aeroplex Közép-Európai Légijármű Központ Kft.-nek a megvásárlásáról – derült ki abból az interjúból, amelyet Vágó József, a leendő légitársaság vezérigazgatója adott Az utazó című lapnak.
"Tárgyalunk róla. Az ajánlatot nem utasították vissza, bízom benne, hogy sikerül megállapodásra jutni" – mondta az interjúban Vágó arra a felvetésre, hogy eddig miért nem sikerült megszereznie az induló cégnek a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren működő két társaságot.
"Nagyon sok embernek a munkahelyét biztosítaná ez, sőt a létszámokat mindenhol duplázni is kell ahhoz, hogy a mi igényeinknek megfelelően ki tudjanak minket szolgálni. Tehát, aki jelen pillanatban a repülőtéren dolgozik, és attól fél, hogy mi lesz a cégével, azt biztosíthatom, minden jó szakember munkájára szükség lesz" – mondta az esetleges felvásárlásról a vezérigazgató.
A Malév GH és az Aeroplex a Malév csődjét követően került állami kézbe, jelenleg mindkét társaság a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt. (MNV) százszázalékos tulajdona.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.