szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megnyílt a Bonbonetti első márkaboltja Budapesten, a cégcsoport célja a Bonbonetti márka további építése mind a hazai, mind az európai piacokon.

A hazai márkaépítés fontos állomása az első Bonbonetti Édességbolt szeptember 2-i megnyitása, a főváros szívében, az Andrássy úton. A márkabolt a már jól ismert Bonbonetti csokoládék, cukorkák mellett számos, csak itt kapható újdonságot kínál. Tavasszal jelentett be stratégiai szövetségi megállapodást a Bonbonetti Csoport, az utolsó nagy hazai csokoládégyár és a világ 15. legnagyobb édességgyártó vállalata, a Roshen Confectionery Corporation.

A Roshen a világ egyik legnagyobb, komoly piaci háttérrel rendelkező édesipari cége, több mint tízezer alkalmazottat foglalkoztat világszerte, árbevétele közel 1,2 milliárd USD. Hét édességgyárában több mint kétszázféle kiváló minőségű édességet gyárt, többek között csokoládét, cukorkát, kekszet, gyártási mennyisége jelentősen meghaladja az évi 400 ezer tonnát.

A Bonbonetti három hazai üzemében mintegy 600 munkahelyet tart fenn, és olyan, taradicionális, több évtizedes brandeket őriz, mint a Franciadrazsé és Dunakavics. Bár a hazai desszert piac az utóbbi időszakban jelentős visszesést produkált, és a nyugati országokba történő szállítás jóval jövedelmezőbb, mint a haazi piacra termelni, a cég irányítói nem kívánjják növelni a jelenlegi 30 százalékos exportarányukat.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!