Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. Az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló csak két éve indult, zöldmezős beruházásként.
Az e-ügyfélkiszolgálás kategóriában 2013-ban a Samsung lett a nyerő. A cég jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt indult, és a munkatársak éventem már több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A Samsung az indulás óta próbálja az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába terelni az ügyfeleket, a fejlesztésekkel pedig mára a samsung.com honlapon szinte teljeskörű, non-stop ügyfélszolgálat érhető el.
A cég e-ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és online chat-en is rendelkezésére állnak, de ezen felül a honlapon van "Prémium Assistance" szolgáltatás is, amely a prémium kategóriás Samsung készüléktulajdonosok számára, a garanciális időszak alatti meghibásodás esetén helyszíni javítást vagy ingyenes szállítást és, lehetőség szerint, 1 munkanapon belüli javítást biztosít. Az okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre igényelhető "Remote Management" szolgáltatás, ez azt jelenti, hogy az ügyfélszolgálati munkatárs a neten - az ügyfél előzetes engedélyével - belép a készülék menüjébe, és kezeli a jelentkező problémát, vagy frissíti annak szoftverét.
Már tervben van egy, a Skype-hoz hasonló módon működő videós ügyfélszolgálati rendszer beindítása is, a "Video Chat" szolgáltatás a jövő év elején érkezhet.
"Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" |
A 2009-ben indított verseny célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát és lehetőséget adjon a részt vevő vállalatoknak ügyfélkiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során több mint hétezer ügyfelet kérdeztek meg, és közel ezerötszáz próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők. Ezen ügyfél vélemények alapján alakult ki az idei győztesek rangsora. |
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Felvesz a kamera, amikor valami kínos dolgot művelük, majd még fel is kap az internet. A Coldplay-koncerten lebukó vezérigazgató története jól példázza, hogyan változhat meg valakinek egyik napról a másikra az élete a kéretlen nyilvánosság hatására. Milyen nagy lebukásokról tudunk még? Mit tehet az ember, ha lebénítja a jumbo screen, még akkor is, ha nem jár tilosban?
Tovább dagad az Epstein-botrány, újabb (korábbi) elnök érintettségéről ír a sajtó, miközben az amerikai igazságügyi hivatal felvette a kapcsolatot a börtönben ülő Ghislaine Maxwellel.
Megtudtuk: az átláthatóságinak mondott törvény vitáját a frakciónak le kell folytatnia.
Érezni-e a Fidesz zuhanását a híres erdélyi fesztiválon?
Bekapcsolt a kármentő üzemmód.
A Tisza Párt elnöke szerint a dolgozószobája helyéről a politikai közösség döntene.
Az Újpest ezzel szemben fittyet hány az ötmagyaros szabályra. Kezdődik az NB I.