Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A ClientFirst Consulting Kft. öt éve vizsgálja a magyarországi ügyfélkiszolgálás színvonalát, s hogy mennyire elégedettek azzal hazánkban a vevők és az ügyfelek. Az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjért folyó versenyben a legjobb elektronikus ügyfélkiszolgáló csak két éve indult, zöldmezős beruházásként.
Az e-ügyfélkiszolgálás kategóriában 2013-ban a Samsung lett a nyerő. A cég jelenlegi ügyfélszolgálata két évvel ezelőtt indult, és a munkatársak éventem már több mint 250 000 megkeresést kezelnek. A Samsung az indulás óta próbálja az elektronikus ügyfélkiszolgálás irányába terelni az ügyfeleket, a fejlesztésekkel pedig mára a samsung.com honlapon szinte teljeskörű, non-stop ügyfélszolgálat érhető el.
A cég e-ügyfélszolgálatának munkatársai emailben és online chat-en is rendelkezésére állnak, de ezen felül a honlapon van "Prémium Assistance" szolgáltatás is, amely a prémium kategóriás Samsung készüléktulajdonosok számára, a garanciális időszak alatti meghibásodás esetén helyszíni javítást vagy ingyenes szállítást és, lehetőség szerint, 1 munkanapon belüli javítást biztosít. Az okostévékre, okostelefonokra és táblagépekre igényelhető "Remote Management" szolgáltatás, ez azt jelenti, hogy az ügyfélszolgálati munkatárs a neten - az ügyfél előzetes engedélyével - belép a készülék menüjébe, és kezeli a jelentkező problémát, vagy frissíti annak szoftverét.
Már tervben van egy, a Skype-hoz hasonló módon működő videós ügyfélszolgálati rendszer beindítása is, a "Video Chat" szolgáltatás a jövő év elején érkezhet.
"Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" |
A 2009-ben indított verseny célja, hogy fejlessze a hazai üzleti kultúrát és lehetőséget adjon a részt vevő vállalatoknak ügyfélkiszolgálási színvonaluk összehasonlítására ágazatokon belül és ágazatok között is. A megmérettetés során több mint hétezer ügyfelet kérdeztek meg, és közel ezerötszáz próbavásárlói tesztet értékeltek a szervezők. Ezen ügyfél vélemények alapján alakult ki az idei győztesek rangsora. |
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Részletesen bemutatjuk az ilyen esetben felmerülő kötelezettségeket, amelyekkel számolni kell.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Július 1. fontos határidő a megváltozott a gazdasági tevékenységek egységes ágazati osztályozási rendszerének (TEÁOR) változása miatt.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.