Szexi, és a profitot is növeli, de hogyan kapcsolódhat egy kisebb cég ehhez a trendhez?
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
A Budagyöngyében már megszűnt, de a Szépvölgyi úton se lesz McDonald's – írja az Index. A Kolosy térről a Vörösvári útra, a Flórián tér közelébe kell menni december 13-a után, a Budagyöngye helyett pedig a Széll Kálmán téren, vagy a Mammut2-ben van ilyen gyorsétterem.
November 30-án bezárt a Budagyöngye plázában évek óta működő McDonald's, és a Szépvölgyi úton, a Kolosy térnél is már csak december 13-áig van Happy Meal – írja az Index, mely nem hivatalos forrásokból úgy értesült, hogy mindkét gyorsétterem azért zár be, mert az elmúlt években jelentősen esett a forgalma.
A Szépvölgyi úti étterem helyett a Vörösvári útra, a Flórián térhez kell majd elmenni a betevő Big Macért, a Budagyöngye helyett meg a Széll Kálmán tér marad, esetleg a Mammut 2.
"Cégünk 25 éve van jelen Magyarországon, ilyen hosszú idő alatt Budapest hatalmas változásokon ment keresztül, főbb közlekedési útvonalak változtak meg, és új forgalmi csomópontok alakultak. Hálózatfejlesztésünk természetes velejárója, hogy a folyamatos változásokhoz rugalmasan alkalmazkodva egyes éttermeket bezárunk, és helyettük máshol keresünk lehetőséget új éttermek nyitására" – válaszolták a gyorsétteremlánc sajtóosztályán, de azt nem árulták el, hogy jövőre hol nyitnak új éttermeket a most bezártak helyett.
Tavaly egy átlagos McDonald's forgalma 430 millió forint volt, ezzel egyébként éppen ez a franchise generálja éttermenként a legnagyobb forgalmat a Magyarországon jelenlévő nemzetközi láncok közül. Miközben világszinten amúgy a McDonald's rosszabbul teljesít, tavaly tíz év után először csökkent a forgalma, és rögtön 1,8 százalékkal, addig 2012-ben a magyar leányvállalat 2 százalékkal, 22 milliárdra növelte az éves forgalmát, és ebben benne sincsenek a franchise partnerek éttermeinek bevételei – írja a lap.
A McDonald's egyébként 15 év alatt 107 éttermet nyitott Magyarországon, és mindössze tízet zárt be, vagy helyezett át.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
2025. július 10-én lezárult a „Minden vállalkozásnak legyen saját honlapja” pályázat. Július 15-étől új forgóeszköz-finanszírozási lehetőség nyílt meg a feldolgozóipari mikro- és kisvállalkozások számára.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
Az elektronikus aláírásoknak egyre nagyobb a szerepe, de a különböző típusok közötti különbségek nem mindig egyértelműek.
Kenuzással indította 80 napos túráját Magyar Péter, elsőként Borsodba, a helyben kifejezetten erős Koncz Zsófia körzetébe látogatott el. A Tisza Párt elnökét kérdeztük evezés közben, a helyiekkel pedig a politikai megosztottságról és a választási esélyekről beszélgettünk. Videóriport.
„Mindent megtettetek, hogy ártsatok a fiataloknak. Hoffmann Rózsától Balog Zoltánon át odáig, hogy bekúrtátok inkább az egész oktatást a rendőrség alá, mert más tervetek nem is volt, mint hogy kuss legyen.”
Megbízatása nem ezért szűnt meg.