Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A becsődölt Malév utolsó gépére január 6-ig lehetett ajánlatot tenni, de a felszámoló tájékoztatása szerint ezúttal sem érkezett be ajánlat – írta csütörtöki számában a Világgazdaság.
A felszámoló a CRJ típusú repülőgépért ezúttal is 3,6 millió dollárt (800 millió forint) várt, de most is hiába. Az idő pedig a gép állapota ellen dolgozik, így félő, hogy hamarosan már csak alkatrésznek lehet majd eladni.
A gép mellett hamarosan újra meghirdetik a nemzeti légitársaság egykori balatonlellei üdülőjét és egyéb kis értékű ingóságokat is.
A lap felidézte: a bíróság nemrég 2014. június 30-ig hosszabbította meg az eljárás határidejét.
Demeter Csaba, a HUNALPA Magyar Közforgalmú Pilóták Egyesülete elnöke korábban a lapnak elmondta: mintegy 900 ember lassan két éve vár a pénzére, ami nettó 2 milliárd forint. Ezt a felszámolás biztosan nem fedezi, ezért állami segítséget kértek.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Sokat lehet arról vitatkozni, hogy ez tragikus dolog-e vagy egyáltalán nem a lakosságszám mutatja, milyen egy ország állapota.