Meztelen Buddha szoborral marketingel egy kínai gyorsétterem

A marketing veszélyes fegyver a kisvállalkozások kezében, hiszen akár fordítva is elsülhet, ha a figyelemfelhívó akciónk botrányt vált ki. Egy kínai családi étterem úgy döntött, hogy konyhájuk népszerűsítésére két darab, tízméteres, meztelen Buddha szobor a legjobb megoldás. A megoldás ezúttal bejött.

  • hvg.hu hvg.hu
Meztelen Buddha szoborral marketingel egy kínai gyorsétterem

A kínai Jinan városban található alkotás két óriási, meztelen Buddha szoborból áll, az egyik nézelődik a tetőn, a másik mászik felfelé a homlokzaton, mint egy rózsaszínű King Kong. A tulajdonos szerint a kapcsolat Buddha és az étterem között az, hogy vendégeik kedvenc étele egy kínai leves, amelynek neve "Buddha átugrik a falon".  Az internet népének mindenesetre tetszett a dolog, Kínában több ezren osztották meg a fotót az ottani Facebookon, a Sina Weiboo-n.

(via Huff Post)

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.