szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A marketing veszélyes fegyver a kisvállalkozások kezében, hiszen akár fordítva is elsülhet, ha a figyelemfelhívó akciónk botrányt vált ki. Egy kínai családi étterem úgy döntött, hogy konyhájuk népszerűsítésére két darab, tízméteres, meztelen Buddha szobor a legjobb megoldás. A megoldás ezúttal bejött.

A kínai Jinan városban található alkotás két óriási, meztelen Buddha szoborból áll, az egyik nézelődik a tetőn, a másik mászik felfelé a homlokzaton, mint egy rózsaszínű King Kong. A tulajdonos szerint a kapcsolat Buddha és az étterem között az, hogy vendégeik kedvenc étele egy kínai leves, amelynek neve "Buddha átugrik a falon".  Az internet népének mindenesetre tetszett a dolog, Kínában több ezren osztották meg a fotót az ottani Facebookon, a Sina Weiboo-n.

(via Huff Post)

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Beoltották azt a kismamát, akit korábban műtüdőre kellett tenni a fertőzés miatt

Beoltották azt a kismamát, akit korábban műtüdőre kellett tenni a fertőzés miatt

Halálra gázolt a vonat egy embert Ferihegynél

Halálra gázolt a vonat egy embert Ferihegynél

Nem engedi útjára Egyiptom a Szuezi-csatornát eltorlaszóló Ever Givent

Nem engedi útjára Egyiptom a Szuezi-csatornát eltorlaszóló Ever Givent