Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Első negyedéves forgalma és nyeresége is visszaesett a német sportszergyártónak, bár a feltörekvő piacokon növelni tudta az eladásait.
Csökkent az adidas német sportszergyártó adózott eredménye az első negyedévben részben a golf üzletágban bekövetkezett kétszámjegyű eladáscsökkenés miatt.
A legnagyobb európai sportcikkgyártó kedden közölte: éves összehasonlításban harmadával, 204 millió euróra csökkent adózott eredménye, és 6 százalékkal, 3,533 milliárd euróra hanyatlott forgalma a március végével záródott három hónapban.
A Reuters által megkérdezett elemzők nagyobb, 217 millió euró adózott eredményre számítottak, míg a forgalom nagyjából megegyezett a szakértői várakozásokkal.
A cég bevételeit kedvezőtlenül befolyásolta a rubel gyengülése, amit azonban részben ellensúlyozott az adidas eladásainak növekedése a feltörekvő piacokon.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.