Itt az új MNB-program: jön a minősített vállalati hitel
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
A nők idióta gyermeklények, akik csak attól boldogok, ha a férjüket boldoggá tehetik.
A marketing, a hirdetések világa mindig egy adott korszak kulturális élményvilágából táplálkozik, arra ad valamiféle választ (miközben alakítja is azt). Az 50-es, 60-as években - még a feminizmus megjelenése előtt - az amerikai reklámok erősen szexisták voltak. Azaz a férfihoz képest hátrányosan különböztették meg a nőket a hirdetésekben.
Ezek a reklámok úgy ábrázolták a nőket, mint akiknek a helye a konyhában van, akik felhőtlenül boldog szülőgépek, akik nem tudnak vezetni, akik nem értenek a technikai dolgokhoz, akik teljes identitása az, hogy elsírják magukat, ha odaégetik a marhasültet, illetve, akik egyetlen életcélja, hogy boldoggá tegyék és szexuálisan kielégítsék a férfit, imádatuk titoktalan tárgyát.
Bár ezek a reklámok mai szemmel megmosolyogtatóak, ne feledjük, hogy akkor egész generációk nőttek fel a szexista hirdetéseken. Talán az sem véletlen, hogy éppen ez a generáció találta fel feminizmust a hetvenes-nyolcvanas évek Amerikájában.
1952: "Ne aggódj, drágám, a sört legalább nem égetted oda!"
1952: "Ez történik, ha a férje egyszer rájön, hogy a reggeli kávé már nem friss..."
1953: "Úgy érti, ezt egy nő is képes kinyitni?" (Az Alcoa alumínium kupakjának hirdetése.)
1962: "A Chef konyhagép mindent előkészít - a főzés a nők dolga!"
1963: A minőségi kávé fő ismérve, hogy az ízlik a férjének!
1964: "A nők kedvesek és törékenyek, bár néha nekimennek dolgoknak..."
1968: A jövő háziasszonya még a Holdat is meg tudná tisztítani!
1970: "Ez egy számítógép?" "Igen, a csúcs szuper 16-bites!"
1970: Tök jó, ha van egy macska a háznál!
1974: A Weyenberg cipő szerint a nő helye a férfi lábainál van
Új minősített hitelterméke vezet be a Magyar Nemzeti Bank. Milyen előnyöket tartogat ez a lehetőség a vállalkozások számára?
Mit mutatnak a kutatási adatok? Kell aggódni a munkahelyek elvesztése miatt?
Változásokat jelentettek be a Demján Sándor Tőkeprogramhoz kapcsolódó Demján Sándor Tanácsadási Voucher Programban.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat, vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Az orosz elnök, aki alig négy órát töltött az USA területén, már el is utazott Moszkvába.
Az együttműködés fontosságát hangsúlyozta Vlagyimir Putyin orosz és Donald Trump amerikai elnök is a pénteki alaszkai orosz-amerikai csúcs után tartott sajtótájékoztatón, ám részleteket egyikük sem árult el. Trump viszont már Vlagyimirnek hívja a „nagyszerű politikusnak” nevezett orosz vezetőt.
A szakemberek érdeklődve figyelték, miként viselkedik az amerikai és orosz elnök a tárgyalásuk előtt.