Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Egy kisvállalkozás izgalmasabb nevet adott a termékcsaládjának, amitől azonnal tízszeresére ugrott az értékesítésük.
Egy kanadai családi vállalkozás gluténmentes müzlit gyárt és forgalmaz. Saját recept alapján kisérletezték ki a müzliket, mivel a családfőnek ételallergiája volt. Bár az eladásaik hozták a minimális tervszámokat, nem tudtak fejlődni. Ekkor gondoltak egyet, és új nevet adtak a termékcsaládjuknak. A korábbi, decensen unalmas Hapi Food elnevezést a jóval figyelemfelhívóbb és provokatívabb Holy Crap (szó szerint: Szent Szar; átvitt értelemben: Isteni Cucc) névre cserélték. Majd döbbenten tapasztalták, hogy értékesítésük a triplájára nőtt egy év alatt.
Az ötlet egyébként egy vásárló kommentjéből született, aki a 'holy crap' kifejezést használta elismerése jeleként a cég Facebook-oldalán. Végül a férj vetette fel a névváltás ötletét 2010-ben, aki marketingesként dolgozott a családi vállalkozásuk előtt. A konzervatívabb feleség eleinte nem lelkesedett az ötletért, de végül belement a dologba. Nem bánták meg, hiszen egy hét alatt tizszeresére ugrott az értékesítésük a helyi biopiacon, és a webshopjukon is. A névváltás előtt naponta átlagosan tíz csomag müzlit adtak el, a névváltás után már átlagosan százat.
Ráadásul a fejlődés tartósnak bizonyult, mivel a hírverést kihasználva (a kanadai média is felkapta a vállalkozást mint ügyes marketingpéldát) elkezdtek a televízióban hirdetni, majd miután megerősödtek, külföldre szálíltani. Corin Mallins, a középkorú családanya, a vállalkozás arca lett, aki jó humorának köszönhetően a hirdetéseik központi alakjává vált. Ma már egész Kanada rajong a Holy Crap müzlikért. A család népszerűségére jellemző, hogy Chris Hartfield, az első kanadai űrhajós az ő terméküket vitte fel az űrbe, hogy azzal reggelizzen.
Hát, ennyit számít egy jó név, és a hatékony marketing a kisvállalkozásoknál!
Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!
A marketing tevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.