Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Toyota, a világon évekig a legnagyobb autógyártójának számító globális gyáróriás mintegy 5300 dolgozót foglalkoztat Kaliforniában. A Tesla meg rávert máris 700 főt, és a különbség tovább fog nőni.
Tesla Motors jelenleg a legnagyobb autóipari ipar munkaadói Kaliforniában, miután több mint 6000 embert foglalkoztat, és 2014-ben ez még 500 fővel valószínűleg bővülni fog - ismertette a Cleantechnika a legutóbbi munkaerőpiaci felmérés adataira hivatkozva. A zöldenergiás portál szerint ez az adat annak tükrében igazán lenyűgöző, hogy a Tesla egy fiatal cég, és máris lekörözte az államban jelentős tevékenységet végző Toyotát, ahol közel 5300 ember dolgozik.
A két cég közti különbség a Cleantwchniak ráadásul a továbbiakban is nőni fog, mert a Toyota valószínűleg Texas államba teszi át a súlypontját, és Kaliforniában a Tesla marad az egyetlen számottevő autóipari gyártó. Mindezt egyébként az is katalizálja, hogy a Tesla gyorsan terjeszkedik (a világban is; Norvégiában például a legtöbb autót adták el a Tesla S modelljeiből, és dinamikusan halad az ország elektromos töltőállomás-hálózatának építése is), ráadaául éppen Kaliforniában sokkal (55 százalékkal) magasabb az ipari áram ára, mint az államokra vetített átlag.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.