Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Új, személyre szóló csokiautomatát állított fel a Cadbury, a masina a Facebook-profil elemzése alapján dobja ki a csokit.
A Cadbury új automatája a felhasználó Facebook profilja alapján határozza meg, milyen csoki való az illetőnek. A Facebook profil ugyanis többet árul el rólunk, mint hinnénk, erre alapoz a Cadbury gépe – írja a marketinginfo. Az is megállapítható belőle, milyen csokoládét ennénk a legszívesebben, a Cadbury legalábbis ebben hisz.
A Mondelez márkája Ausztráliában állította fel új gépezete, a Joy Generator prototípusát. A fogyasztó Facebook-profilját feltöltve egy rövid elemzés után abból a csokoládéból kap egyet ajándékba, amely az algoritmus szerint a leginkább illik hozzá.
A gépezet 12 termék közül választja ki a szerinte megfelelőt.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.