szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Új, személyre szóló csokiautomatát állított fel a Cadbury, a masina a Facebook-profil elemzése alapján dobja ki a csokit.

A Cadbury új automatája a felhasználó Facebook profilja alapján határozza meg, milyen csoki való az illetőnek. A Facebook profil ugyanis többet árul el rólunk, mint hinnénk, erre alapoz a Cadbury gépe – írja a marketinginfo. Az is megállapítható belőle, milyen csokoládét ennénk a legszívesebben, a Cadbury legalábbis ebben hisz.

A Mondelez márkája Ausztráliában állította fel új gépezete, a Joy Generator prototípusát. A fogyasztó Facebook-profilját feltöltve egy rövid elemzés után abból a csokoládéból kap egyet ajándékba, amely az algoritmus szerint a leginkább illik hozzá.

A gépezet 12 termék közül választja ki a szerinte megfelelőt.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!