Ez a csokiautomata előre tudja, hogy mit szeretünk

Új, személyre szóló csokiautomatát állított fel a Cadbury, a masina a Facebook-profil elemzése alapján dobja ki a csokit.

  • hvg.hu hvg.hu
Ez a csokiautomata előre tudja, hogy mit szeretünk

A Cadbury új automatája a felhasználó Facebook profilja alapján határozza meg, milyen csoki való az illetőnek. A Facebook profil ugyanis többet árul el rólunk, mint hinnénk, erre alapoz a Cadbury gépe – írja a marketinginfo. Az is megállapítható belőle, milyen csokoládét ennénk a legszívesebben, a Cadbury legalábbis ebben hisz.

A Mondelez márkája Ausztráliában állította fel új gépezete, a Joy Generator prototípusát. A fogyasztó Facebook-profilját feltöltve egy rövid elemzés után abból a csokoládéból kap egyet ajándékba, amely az algoritmus szerint a leginkább illik hozzá.

A gépezet 12 termék közül választja ki a szerinte megfelelőt.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

A végtelen lehetőségek iparága

Az űripar végtelen lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Támogatási források is rendszeresen elérhetők a szektorban érdekelt piaci szereplők számára.

Mi lesz a cégemmel utánam?

Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.