Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Új, személyre szóló csokiautomatát állított fel a Cadbury, a masina a Facebook-profil elemzése alapján dobja ki a csokit.
A Cadbury új automatája a felhasználó Facebook profilja alapján határozza meg, milyen csoki való az illetőnek. A Facebook profil ugyanis többet árul el rólunk, mint hinnénk, erre alapoz a Cadbury gépe – írja a marketinginfo. Az is megállapítható belőle, milyen csokoládét ennénk a legszívesebben, a Cadbury legalábbis ebben hisz.
A Mondelez márkája Ausztráliában állította fel új gépezete, a Joy Generator prototípusát. A fogyasztó Facebook-profilját feltöltve egy rövid elemzés után abból a csokoládéból kap egyet ajándékba, amely az algoritmus szerint a leginkább illik hozzá.
A gépezet 12 termék közül választja ki a szerinte megfelelőt.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
A tranzakciós illeték kiterjesztése jelentősen átalakíthatja a Revolut és más neobankok vállalati díjstruktúráját.
Adózási és adatszolgáltatási kötelezettségek 2025. július 16. és 2025. augusztus 31. között.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.