Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Összeszedtük az ismertebb cégeket, amelyek logót váltottak idén.
A logó egy cég arculatának legfontosabb eleme, egy vállalat tevékenységének vizuális megszemélyesítője. Elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés, mely megkönnyíti a tájékozódást a piac többi szereplői között. A vállalkozások néha logót váltanak, de idén mintha sűrűsödtek volna ezek a váltások. A cégek egy része koncentráltabbá tette a marketingüzenetét, mások a fejlődésükkel indokolták a váltást, megint mások a közösségi kapcsolatok felé nyitottak az új logóval. De nyilván az sem jön rosszul, ha az újságokba (például ide) így kerülnek be a megjelenésükkel. Hát, íme a 10 régi és új logó. Balra a régi, jobbra az új!
Bónuszként mutatjuk a Google régi és új logóját (a különbség pusztán annyi, hogy a kis 'g' és az 'l' betű egy hangyányit jobbra került):
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Ellenzéki arcok és két régi kedvenc pokémon is felbukkan – videós beszámolónk az eseményről.