A végtelen lehetőségek iparága
Az űripar végtelen lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Támogatási források is rendszeresen elérhetők a szektorban érdekelt piaci szereplők számára.
Összeszedtük az ismertebb cégeket, amelyek logót váltottak idén.
A logó egy cég arculatának legfontosabb eleme, egy vállalat tevékenységének vizuális megszemélyesítője. Elsődleges célja a megkülönböztetés, az egyértelmű jelölés, mely megkönnyíti a tájékozódást a piac többi szereplői között. A vállalkozások néha logót váltanak, de idén mintha sűrűsödtek volna ezek a váltások. A cégek egy része koncentráltabbá tette a marketingüzenetét, mások a fejlődésükkel indokolták a váltást, megint mások a közösségi kapcsolatok felé nyitottak az új logóval. De nyilván az sem jön rosszul, ha az újságokba (például ide) így kerülnek be a megjelenésükkel. Hát, íme a 10 régi és új logó. Balra a régi, jobbra az új!
Bónuszként mutatjuk a Google régi és új logóját (a különbség pusztán annyi, hogy a kis 'g' és az 'l' betű egy hangyányit jobbra került):
Az űripar végtelen lehetőségeket nyit meg a vállalkozások előtt. Támogatási források is rendszeresen elérhetők a szektorban érdekelt piaci szereplők számára.
Az öröklés előkészítése, a vagyon átruházása bonyolult, tudatosságot igénylő folyamat – különösen akkor, ha működő cég is van a javak között.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
Rövid távra is érdemes az időszakosan szabad forrásokat hozamot termelő formában tartani.
Mi lenne, ha a kormány csöndben kiszállna a csatából vagy épp ellenkezőleg, még jobban beleállna?
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Orbán korábban azt mondta, ez tüdőn lőné a gazdaságot.