Így lesz egy padlón lévő cégből sikersztori

Képzelje el, hogy pár hét múlva kiürül a kassza, és nyilvánvaló, hogy cége szolgáltatásai a kutyának sem kellenek. Hogy lesz ebből happy end? Megmutatjuk!

  • hvg.hu hvg.hu
Így lesz egy padlón lévő cégből sikersztori

A BodyShopBids egy olyan telefonos applikáció, amely a bajba jutott autósoknak nyújt segítséget. A tulajdonosnak el kell küldenie egy fotót az összetört járművéről, a cég pedig felbecsüli a kár értékét, és információkat nyújt a javíttatáshoz. A cégalapító, Brad Weisberg 2011-ben néhány hétre volt a teljes pénzügyi csődtől, és minden erőlködése ellenére, nem működött üzleti elképzelése: nem használták az applikációt. Az egyik legnagyobb probléma az volt, hogy a legtöbben elég ritkán törnek autót, így nem igazán voltak elégedett visszatérő kliensek.

„Mindent megpróbáltam, az összes autósnak adtam egy szórólapot, akinek a kocsiján akár csak egy horpadást láttam, egyszer még két, frissen karambolozott vitázó embernek is ajánlottam magunkat, akik döbbenten csodálkoztak rám” – bizonygatta Weisberg, hogy ő tényleg mindent megpróbált, de hiába. Mikor már nem tudta fizetni alkalmazottjait, biztosítási társaságok kongresszusaira járkált, és autóbiztosító cégeket próbált megnyerni az ügynek. Ezeken a rövid tárgyalásokon egyvalamiről megbizonyosodott: a biztosítók technológiai fejlettsége siralmas. „Hosszú évek munkájára lett volna szükségük, hogy fejlesszenek egy olyan alkalmazást, amilyen a BodyShopBids volt” – mutatott rá Weisberg, aki tudta, hogy ha valahogy el tudja érni, hogy a társaságok az ő alkalmazását használják, máris több tízmillió ügyfele lesz.

Gyorsan megváltoztatta az alkalmazás nevét Snapsheetre és elkezdte a technológiát közvetlenül a biztosítótársaságoknak árulni, akiknek ügyfelei minél előbb szerettek volna túlesni összetört autóik kárbecslésén, anélkül, hogy a helyszínen várják a társaság munkatársát.

A Snapsheettel az ügyfeleknek elég csak 6-10 képet küldeni a balesetről és három órán belül kapnak egy kárbecslést, és autószervizek ezrei közül választhatnak. Az elmúlt évben a céghez több mint 100 ezer igénylés érkezett a legnagyobb biztosítókon keresztül, a növekedés pedig évi 450 százalékos. „Meg voltam győződve róla, hogy a BodyShopBids egy világmegváltó ötlet és biztosan be fog robbanni. De ha ragaszkodtam volna hozzá, akkor nyilvánvalóan a tönk szélére kerültem volna, és ma nem lenne egy jól menő cégem” – tette hozzá Weisberg.

via Business Insider

Az Ön cége sikeres? Ossza meg velünk sikertörténetét, és mi megírjuk! Kérjük adja meg elérhetőségeit, hogy megkereshessük.


Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.