Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Nagyon úgy néz ki, hogy a székelyek megcsinálták az év sörreklámját. A Csíki sör szpotjában van minden, ami kell: Hegy, templomtorony, szekér, bajusz, turulmadár, patak vize, na meg a sör. Meg persze medve is.
Új sörökkel jelentkezett a közelmúltban a csíkszentsimoni illetőségű Csíki Sör Manufaktúra, ahol Hargita megyei forrásvizek és segesvári komló felhasználásával készítik a Csíki és a Székely söröket – írja a Cívishír. A 40 székely munkaerőt alkalmazó cég mindent maga szervez a főzéstől a palackozáson át a készlet terítéséig. A pasztörizálás nélkül készülő sörök 6 százalékos alkoholtartalmúak.
A lényeg azonban, ami mindent visz, az a reklámszpotjuk:
A Heineken Románia keresetet nyújtott be szellemi tulajdon megsértése ügyében a csíkszentsimoni sörgyár ellen , mert az új sör elnevezése kiejésében nagyon hasonlít a holland multi Ciuc sörének nevéhez. A kerestet a törvényszék elutasította.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Politikusokat, és résztvevőket kérdeztük Tusványoson arról, hogy el tudják-e képzelni, hogy a Fidesz 2026-ban ellenzékbe kerül.