Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A pilóták arra készülnek, hogy tömegesen beteget jelentenek. Ha valóban így tesznek, újabb járatok hullhatnak ki a menetrendből.
Munkalassítást terveznek a pilóták a Ryanairnél, miután a társaság nem válaszolt kéréseikre, amelyek a munkakörülményeket érintik – írta pénteken a brit The Guardian.
A lapnak nyilatkozó pilóták szerint tömegesen jelenthetnek beteget, hogy így gyakoroljanak nyomást a légitársaságra. A pilóták többségét ideiglenes munkaszerződéssel, ügynökségen keresztül foglalkoztatják, hogy a légitársaság alacsonyan tudja tartani a költségeket. A szabadságolások miatti kényszerű járattörléseket kihasználva szeretnék elérni, hogy újratárgyalják a szerződéseket.
A The Guardian birtokába jutott egy dokumentum, amelyet a Ryanair 80 bázisából 32-ben aláírtak a pilóták, ebben jobb munkakörülményeket kértek a légitársaságtól, és péntekig vártak választ ezekre a felvetésekre, de a cég nem reagált.
A pilóták mellé állt a Brit Közforgalmú Pilóták Egyesülete (BALPA) is, amely pénteki közleményében azt írta: nem igaz Michael O'Leary vezérigazgató azon állítása, hogy a pilóták 18 órát dolgoznak hetente, ezért emiatt nem lehetnek fáradtak. A BALPA álláspontja szerint a pilóták ennek többszörösét repülik hetente, ennek felső korlátja uniós szabályok szerint 60 óra hetente.
A Ryanair múlt pénteken teljesen váratlanul jelentette be honlapján, hogy azonnali hatállyal napi 40-50 járatát törli október végéig, ami körülbelül kétezer járat kiesését jelenti.
A háttérben az áll, hogy az áprilistól márciusig terjedő év szerint engedték a szabadságolást, 2018-tól kezdve azonban a naptári év szerint kell alakítani a szabadságolási rendszert. Ennek következményeként a pilótáknak és légiutas-kísérőknek idén december végéig ki kell venniük a szabadságukat. Michael O'Leary csütörtökön a BBC szerint a felsővezetői találkozón elismerte, hogy elszúrták a szabadságok kiadását.
A helyzet megoldására a Ryanair 12 ezer eurós prémiumot ajánlott a pilótáknak, akik ezt visszautasították.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.