Gondoskodó munkaadó – Adjon-e lakáscélú támogatást a cég a munkavállalóinak?
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Rosszul bírják a hideget a BKV alig két éves elektromos buszai, csütörtökön kora délután csak 4 jármű közlekedett a 20-ból.
A Modulo elektromos buszoknak csupán az ötöde, négy jármű közlekedett csütörtökön kora délután, és ez nem egyedi jelenség. A Közlekedő Tömeg szakmai szervezet keddi posztja arról tanúskodik, hogy aznap a 20-ból csupán 5 jármű volt szolgálatban. És nem volt jobb a helyzet tavaly februárban sem, akkor is megírtuk, hogy a 20 járműből csupán 5-6 tudott forgalomba állni a párás, hideg időben.
A csütörtöki járműkiadásról mindenki meggyőződhet maga is erre a honlapra kattintva. Itt rendszám alapján sorolják föl az elektromos buszokat, húsz darab van közülük a BKV állományában, 14:28 perckor 13 volt egyáltalán látható a rendszerben, ami azt jelenti, hogy a maradék 7-re jó ideje nem is adtak rá gyújtást, így azok feltehetően el sem hagyták a garázst, hiszen ellenkező esetben bejelentkeztek volna a FUTÁR-rendszerbe és láthatóvá váltak volna a honlapon - tudtuk meg a Közlekedő Tömegtől.
A maradék 13 busz közül 6 közlekedett egyáltalán bármilyen viszonylaton, bármeddig is csütörtökön, közülük egy már ismeretlen okokból kiesett a forgalomból, egynek pedig menetrend szerint végetért a szolgálata. 14:28 perckor csupán négy jármű maradt tehát az utcán.
A Közlekedő Tömegtől azt is megtudtuk, hogy a 20-ból mindössze 14 buszra számít csak a BKV egy napon, ami eleve jóval az alatt a 90% alatt van, amit egy kétéves járműtől elvárhatunk. A napi 4-6 kocsi azonban mindenképpen kritikán aluli.
Emlékezetes: korábban kiesett egy kereke a Bartók Béla úton az egyik elektromos busznak, novemberben pedig kiderült, hogy több járműnek a váza is repedezik már.
A Modulo C68e típusú magyar elektromos buszok ugyanannak a Modulo-családnak a tagjai, melyből jelenleg 180 csuklós buszt gyártanak a BKV és a Volánbusz számára
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
Az idénymunkásokat foglalkoztató vállalkozásoknak kihívás a szabályok szigorodása.
Főszabály szerint a munkabért forintban kell fizetni. Vannak azonban kivételek, amely esetekben ettől el lehet térni.
A kamatcsökkentést követően megugrott az érdeklődés a Széchenyi Kártya Max Plusz beruházási hiteltermékei iránt.
„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.
Novák Előd szerint a Fidesz hülyét csinál magából.
Hosszú hallgatás után jelentkezett a kormányközeli közvélemény-kutató.
A műsorvezető kiáll a szombati felvonulók mellett és drukkol, hogy békés legyen a rendezvény.
Nehéz-Posony Kata, a HVG ügyvédje minden kérdésre válaszol.
A jelentős indulótőkével is megtámogatott alapítvány már dátumot sem mond, mikorra várható a régóta ígért beruházás.