Nyersanyagpiaci kilátások 2025 második felére
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
Tilos az olyan reklám, amely a gyermek- és fiatalkorúak fizikai, szellemi, érzelmi vagy erkölcsi fejlődését károsíthatja – a fogyasztóvédelem a reklámtörvény e pontjára hivatkozva bírságolta meg a Coca-Colát augusztusban indított plakátkampánya miatt.
A bírság mellett a hatóság arra is kötelezte a céget, hogy a továbbiakban ne használjon a gyerekek és fiatalkorúak fejlődését károsító reklámot – írja az Index.
A lap az információt az egyik olvasójától kapta, aki feljelentette a céget a reklám miatt. A Pest Megyei Kormányhivatal Érdi Járási Hivatala Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztálya válaszolt neki, a levélben pedig egyértelműen közli, hogy eljárást indítottak „a Coca-Cola Magyarország Kft. >>#loveislove<< kampányának plakátjaival kapcsolatban”.
A cikk szerint a cég büntetéséről szóló határozat kiküldésének időpontjában még nem vált véglegessé.
Az állami szervezet – olvasható a lapban – megköszönte a lakossági bejelentést.
A Coca-Cola plakátkampányának meleg párja: Nem lehet elmenekülni
Itt kell változtatni - mondják. Egy interjúban az is kiderült, újra belevágnának.
A Coca-Cola augusztus elején, a Sziget Fesztivál felvezetéseként indította el a kampányát, amelynek keretében háromféle plakáton egy-egy kólát ivó pár szerepelt: egy hetero- és két homoszexuális. A hirdetések láttán a fideszes Boldog István bejelentette, hogy bojkottálni fogja a kólaivást, a kormányoldal médiája is elítélte a plakátokat, amelyek eltávolításáért online petíció is indult. Többen ugyanakkor – köztük például Alföldi Róbert – kiálltak mellette.
A Coca-Cola előbb közleményben magyarázta a kampány lényegét, majd néhány nappal később lecserélte a kifogásolt plakátokat.
Mi várható a piacokon a globális gazdasági bizonytalanság, a kereskedelmi háborúk és a geopolitikai konfliktusok időszakában?
A szabályozás egyre szigorúbb, a megfelelés jogi kötelezettség és stratégiai kérdés is.
Van a kártyás fizetés elfogadásánál kevésbé költséges megoldás is már a piacon: a qvik rendszer használatával a költségek 30–40 százalékkal mérsékelhetők.
A bvk hosszú távú döntés, az adózási kérdéseket ezt figyelembe véve célszerű kezelni.
Megvan a fővárosi költségvetés az év végéig, a kormány pedig kedvezményes lakáshitelt és az állami cégeknél folytatódó spórolást jelentett be. Eközben a nemzetközi színtéren arra készülnek, mi lesz, amikor hamarosan lejár a vámháború három hónapos tűzszünete.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
David Zucker, a Naked Gun rendezője biztosan nem nézi meg a Liam Neesonnal készült negyedik részt, mert az szerinte ötlettelen másolat lesz csupán. A rendezőtrió egyharmadával Leslie Nielsen fingógépéről, a pilótás pedofilpoénokról, a Top Secret bukásáról és O.J. Simpsonról is beszélgettünk.