szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A szivárvány azért marad.

Üdítős üvegek veszik át a hetero- és homoszexuális párok helyét a Coca-Cola reklámkampányában, de a szivárvány marad. A cég közleményben adott hírt arról, hogy a Sziget Fesztiválhoz időzítve új plakátokkal hirdetik a #loveislove kampányukat. Szerdától a Szigeten és a hirdetési felületeiken is a szivárvány címkével ellátott palackok láthatóak. A limitált szériás termékeket kizárólag a fesztiválon lehet majd kapni.

©

A Coca-Cola kampánya nagy vihart kapott az elmúlt napokban. Boldog István fideszes képviselő bojkottot hirdetett a Coca-Cola ellen a melegbarát plakátok miatt. A Hit Gyülekezete petíciózásra buzdított. A Pesti Srácok pedig új szintre emelte az érzéketlenséget.

A Coca-Cola a hét elején a támadások ellenére ragaszkodott a plakátokhoz. Azt írták, hogy a cégnél hisznek abban, hogy „mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Hiszünk abban, hogy mind a hetero-, mind a homoszexuálisoknak joga van azt a személyt és úgy szeretni, ahogy nekik a legjobb.”

Kérdéseinkre a Coca-Cola közölte, hogy a kampányt eredetileg is így tervezték. A kampány első hete volt a pároké, a második héttől pedig a szivárványos címkés palackoké. Azt írták, sikeresnek gondolják az értékeik közvetítését a plakátok segítségével: „Kampányunkkal értékek és emberi jogok mellé állunk, így elveinknek és értékrendszerünknek megfelelően támogatjuk az elfogadást, azt a szemléletet, hogy az emberek egyenlőek”. Arra a kérdésünkre, hogy a Sziget után visszakerülnek-e a most lecserélt plakátok, azt mondták, az eredeti terveiknek megfelelően, augusztus közepéig, a fesztivál végéig tart a kampány.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
hvg.hu Élet+Stílus

Mégis, hogy merészelik? – reklámok, amelyek a Coca-Cola plakátjainál is nagyobbat szóltak

Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak. Ügyes és félresikerült, bátor és botrányos, de az embereket minden esetben erősen megmozgató reklámokat gyűjtöttünk össze.

Ha így haladunk, a digitális világ reformálja meg az egészségügyet

Ha így haladunk, a digitális világ reformálja meg az egészségügyet

Már az ivóvízellátással is bajok vannak Tigrében

Már az ivóvízellátással is bajok vannak Tigrében

2008 óta nem volt ilyen nagymértékű erdőirtás Amazóniában

2008 óta nem volt ilyen nagymértékű erdőirtás Amazóniában