Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A Seagull Mrd névre hallgató jármű legalább 8 méterrel hosszabb a Ladynél.
Az Átlátszó írta meg, hogy új luxusjacht került az L&L Charterhez, ahhoz a máltai offshore céghez, amely a Lady Mrd nevű hajót is tulajdonolja. Ez utóbbin többször is megfordult a magyar gazdasági és politikai elit néhány tagja, ennek a fedélzetén fotózták le tavaly Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminisztert is.
A portál szerint az új hajó, a Seagull Mrd 50 méter hosszú, míg a másik, a Lady 42. Az viszont közös bennük, hogy mindkettő az olasz Benetti gyárában készült. A jármű máltai zászló alatt járja a vizeket, a nyilvánosan elérhető adatok alapján
jelenleg a szicíliai régióban, Riposto partjainál tartózkodik.
Az Átlátszó szerint a Seagull Mrd a gyártócég Custom nevű családjába tartozik, ami lényegében egyedi megrendelésre készülő jachtot jelent. A hajó pontos paramétereiről ugyanakkor keveset tudni. Ennél fogva az ára se nagyon ismert, de a portál a hasonló méretű és kategóriájú hajók alapján 30 millió euróra, azaz kb. 10 milliárd forintra becsülte fel.
A cikkben arról is írnak, hogy egy horvátországi hajókereskedés tavaly egy Pirelli márkájú, durván 87 millió forintos (247 ezer eurós) motorcsónakot szállított a Seagullhoz. A cég erről képeket is közzétett a Facebookon.
A L&L Charter végső tulajdonosa a magyarországi közbeszerzéseken rendszerint jól szereplő Szíjj László.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Mi volt a baj az állami tulajdonú hadiiparral és mit tud vele kezdeni az 4iG? És hol mond ellen Orbánnak Nagy Márton minisztériuma?
Ezúttal üres volt a csomagtartó.
Nem a „luxizás” leleplezése hozza magával a felháborodást. A nagy változásokhoz vezető lendület hosszú idő alatt halmozódott fel.
Az okok most egyértelműek.
Rendkívül értékes lehet.
A kórtermek jelentős része nem hűtött Magyarországon, a betegek elviselhetetlen melegre panaszkodnak.
Ennek töredéke az a pénz, amelyhez privatizációs bevételként jutott.
Tizenkét ügyben vizsgálja felül a Kúria a saját korábbi határozatát.