Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Nagy-Britanniában a legfelsőbb bíróság kötelezte arra az Ubert, hogy biztosítson alkalmazotti státuszt a cégnek dolgozó sofőröknek.
Egy nyugdíjmegtakarításokat ellenőrző szervezettel kötött megállapodás értelmében egészen 2017. május 1-ig visszamenőleg, vagy addig, amikor a sofőrök először munkába álltak, az Uber több millió fontnyi nyugdíj-hozzájárulást fizet minden sofőrjének az Egyesült Királyságban – írta a Guardian.
A megállapodást egy legfelsőbb bírósági elmarasztalás előzte meg idén márciusban, ami főként az Uber-sofőrök alkalmazotti státuszával foglalkozott. A döntés értelmében 70 ezer brit sofőrnek kell az Ubernek minimum órabért, fizetett szabadságot és nyugdíj-hozzájárulást is kifizetnie. Korábban a cég a neki dolgozó sofőröket egyéni vállalkozóként foglalkoztatta.
Az Uber pénteken jelentette be, hogy mostantól a sofőrök keresetének 3 százaléka egy nyugdíjalapba megy, de kérhetik, hogy ez magasabb, 5 százalék legyen.
A munkaerő-kölcsönző Adecco – akik az Uber nyugdíj-sémáját is felállították – pedig arra szólította fel az Uber riválisait, hogy működjenek együtt, és dolgozzanak ki egységes rendszert.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.