Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Pedig kockázatos lehet a projekt, az orosz partnercég két vezetője is rajta van az USA szankciós shortlistjén – írja az e heti HVG.
Az ukrajnai háború ellenére zavartalanul folytatja a közös munkát Szalay-Bobrovniczky Kristóf vállalata, és a legnagyobb orosz vasútijármű-gyártó.
Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő férjének befektetési cége, a Magyar Vagon Zrt. a Transmashholdinggal közösen még 2019-ben nyert el egy egymilliárd euró értékű tendert, mely keretében 1300 vasúti kocsit kell legyártaniuk az egyiptomi állami vasúttársaságnak.
Miközben a nyugati vállalatok egymás után számolják fel az oroszokkal közös érdekeltségeiket, ez a projekt halad tovább, pedig az erkölcsi aggályok mellett az a tény is óvatosságra intheti Szalay-Bobrovniczkyt, hogy a TMH négy végső tulajdonosa közül kettő, Iszkander Mahmudov és Andrej Bokarev rajta van az USA listáján, mely azokat az üzletembereket gyűjti, akik akár a következő körben megkaphatják a maguk gazdasági szankcióit.
A cikket teljes terjedelmében elolvashatja a csütörtökön megjelenő HVG-ben, illetve a hvg360-on.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Hiába uralta eddig a hétvégét a McLaren, a 40. Magyar Nagydíj időmérő edzésén a ferraris Charles Leclerc szerezte meg a pole pozíciót.
Elég magas füstoszlopot lehetett látni.