Tiborczék a CNBC-n reklámozzák legújabb luxushoteljüket, Orbán Ráhel is megszólal a kisfilmben

A miniszterelnök lánya arról beszél, hogy Budapestnek szüksége van többet költő turistákra.

  • hvg.hu hvg.hu
Tiborczék a CNBC-n reklámozzák legújabb luxushoteljüket, Orbán Ráhel is megszólal a kisfilmben

Júliusban a CNBC International nevű tévécsatornán sugárzott kisfilmekben reklámozza a Vörösmarty téren május végén nyílt Dorothea Hotelt és Budapestet a BDPST Group – közölte a Tiborcz István tulajdonában álló csoport.

Az egyik kisfilmben Orbán Viktor miniszterelnök lánya, Tiborcz felesége, Orbán Ráhel is megszólal.

Budapestnek szüksége van többet költő turistákra. Többek között ezért is nyitottuk meg a Dorothea Hotelt, hogy emeljük a szolgáltatási színvonalat, és felrázzuk a piacot”

– fogalmaz Orbán, aki egyébként a BDPST Group kreatívigazgatója.

Orbán Ráhel nemrég a ferihegyi reptér megvásárlásáról is elmondta a véleményét. „Egy reptérnek méltónak kell lennie arra, hogy ez legyen a kapu, ez legyen az első hely, ahova megérkeznek a turisták” – fogalmazott a Turizmus.com podcast-interjújában, amelyben sokat beszélt a Dorotheáról is, amelyre elmondása szerint a főváros általa kívánatosnak tartott turisztikai fejlesztési irányának megtestesítőjeként tekint.

Orbán Ráhel nyilatkozott a ferihegyi reptér megvásárlásáról

A turisztikai szakember beszélt köztisztaságról, közbiztonságról, arról, milyennek kell lennie egy reptérnek, és miért éri meg milliárd forintos költségen Magyarországra csődíteni egy nagy csapat influenszert. A fővárosból leginkább a megfizethető luxus hiányzik, ezt a családi vállalkozás legújabb szállodája tudja hozni.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Nem félünk eléggé

Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.