Majdnem szabályozott pénzügyek helyett biztos pillérek
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
A céget 2020-ban alapították, de a jelek szerint nem jött be az e-foci.
Október 15-én végelszámolási eljárás indult a Szoboszlai Dominik résztulajdonában álló DomiNation Esports Kft. ellen – szúrta ki az mfor.hu.
A DomiNation szép reményekkel indult. Első magyar FIFA-klubként még külföldi edzőt is alkalmazott játékosainál, Molnár Gabó FIFA e-sportoló és a cég szakmai vezetője 2023 augusztusában még a terveikről beszélt. A végelszámolás annyiban nem meglepő, hogy a DomiNation 14,6 ezer feliratkozóval rendelkező YouTube-csatornáján az utolsó videó is egy éves.
Az e-sporttevékenységre 2020-ban alapított cégben Szoboszlai Dominik mellett Esterházy Márton sportmenedzser is tulajdonos.
A vállalkozások belső problémáiból eredő pénzügyi válságok jelentős része elkerülhető lenne. Mutatjuk, hogyan!
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.
Meghosszabbították a BAY Voucher programot – október közepéig lehet pályázni.
Az igazságügyi miniszter arra kérte a nagyköveteket, informálják alkalmazottaikat, hogy a részvétel a Pride felvonuláson szabályértésnek minősül. Levelében azonban több tévedés is szerepel. A diplomáciában meglehetősen szokatlannak számít az ilyen tájékoztatás.
Nem sokkal az indulást követően rövid beszédet mondott Kapu Tibor a SpaceX Dragon űrkapszulájának fedélzetéről.
Van köztük olyan, amelyik az űrruhák fejlesztését segíti, de olyan is, aminek eredményét az űrbéli növénytermesztésben lehet majd hasznosítani.
Használja ezt a technikát, ami Szilágyi Áronnak is sokat segített.
Elemzésünk a Tisza és a Fidesz első szakpolitikai vitájáról.
Bár több településen is érdeklődéssel vizsgálják a törvényt, hasznosságát és kockázatait illetően változatlanul vannak aggályaik.
A közlekedési miniszter szerint a kormány és a felügyelet hibázott a 2000-es évek elején, meg kell várni a bírósági folyamat végét.