Kihívások és lehetőségek – mire számítanak az európai vállalkozások?
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Tovább folytatódik a kínai autóipari terjeszkedés Európában, hamarosan eldőlhet, melyik országban épülhet meg a Changan új gyára.
Európai gyárat készül építeni a kínai állami tulajdonú Changan Automobile – írta meg a Reuters. A cég, amely a világ 16. legnagyobb autógyártója, tavaly 2,2 millió járművet adott el, ebből 600 ezret Kínán kívül, de ez utóbbi számot már az idén egymilliósra tervezik növelni.
Az európai gyárra azért lesz szükség, mert arra számítanak, hogy a kontinensen gyorsan növekedni fog a forgalom – mondta el Nic Thomas, a vállalat európai marketingjéért, értékesítésért és szervizszolgáltatásért felelős igazgatója. A terv idén tíz európai országban megjelenni az elektromos járművekkel, a gyár pontos helyszínét még keresik.
A Világgazdaság, amely a magyar sajtóban először szemlézte a Reuters hírét, ehhez azt tette hozzá: régóta lehet arról hallani, hogy Pécsre szeretnének csábítani egy autógyárat vagy más gépipari üzemet, de eddig ebből nem lett semmi.
Képünk a Changan kínai központjában készült.
Összességében pozitív növekedési kilátásokról számoltak be az európai vállalkozások az Eurobarométer friss felmérése szerint.
Az eszközökre, ingatlanokra és a működéssel összefüggő károkra is kiterjedhet a céges biztosítás, de jól kell szerződni.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Két hete mlg 50 napos határidőt szabott Moszkvának a tűzszünet elérésére.
Hivatalosan közös megegyezéssel távozik Sárváry István, aki 2016-ban állt a cég élére.