szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Nielsen adatai alapján bukásnak tűnik a közszolgálati televízió új formátuma. A 18-49-es korosztályban az átállás előtt stabilan megvolt a 3-5 százalékos közönségarány délutántól, ez ma már jó, ha meghaladja az 1 százalékot. A jelenségre ad némi magyarázatot, hogy a Duna mint új főcsatorna elszipkázta a nézőket.

Bár az M1-nek az átalakítás előtt a 18-49-es korosztályban stabilan megvolt a 3-5 százalékos közönségaránya délután és este, a március 15-i átalakítása óta nézettségük a nulláhhoz konvergál. Jó, ha meghaladja 1 százalékot - írta a Hír24 a Nielsen adataira hivatkozva.

A teljes lakosságban az M1 korábbi 6-9 százalékos közönségaránya 2-3 százalékra csökkent.

A jelenségre ad némi magyarázatot, hogy a Duna mint új főcsatorna elszipkázta a nézőket.

Népszabadság videó
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!