Bankkártyaterminál? Felejtős – van egyszerűbb megoldás!

Az UniCredit Bank SoftPOS alkalmazása lehetővé teszi mikro-, kis- és középvállalkozói ügyfeleinek, hogy megteremtsék a készpénz nélküli fizetés lehetőségét a saját klienseik számára.

  • Hirdetés Hirdetés
Bankkártyaterminál? Felejtős – van egyszerűbb megoldás!

A SoftPOS egy olyan, mobiltelefonra letölthető alkalmazás, amellyel kártyaelfogadó terminállá alakítható a készülék. A szolgáltatást az UniCredit Bank elsősorban olyan vállalkozóknak ajánlja, akik szívesebben választanak más megoldást a  kártyaelfogadó terminál helyett – egy fodrászat vagy egy kozmetika például, ahol 5-6 egyéni vállalkozó dolgozik, és nem költséghatékony ennyi kártyaelfogadó eszközt fenntartani. De ilyenek azok a vállalkozók is, akiknél ritkán történik kifizetés, és helyszínen dolgoznak – az autómentőktől a lakberendezőkig.

Az ilyen vállalkozásoknak, vállalkozóknak természetesen versenyelőnyt jelent, ha bevezetik a kártyaelfogadás lehetőségét  ̶  ebben segít az UniCredit Bank SoftPOS alkalmazása, amelynek használatához mindössze egy, a bankkal kötött szerződés szükséges, illetve az, hogy az alkalmazást letöltsék egy mobileszközre.

A SoftPOS kifejlesztésének hátterét az UniCredit Bank által megbízott Ipsos kutatása adta. E szerint a 18 és 65 év közötti magyarok 57 százaléka a bankkártyás fizetést részesíti előnyben, de nagyon jelentősnek tekinthető azok aránya (23 százalék) is, akik a digitalizált kártyával történő fizetést választják. A kutatás alapján elmondható, hogy a fizetési módokkal kapcsolatban a rugalmasság a lényeg, ugyanis a 18-65 évesek 58 százaléka egyetlen fizetési módot sem utasít el. Viszonylag többen mondanak nemet a digitalizált kártyával való fizetésre, elsősorban az 54-65 évesek.

A megkérdezettek azt is kifejtették, hogy hol, milyen szolgáltatásoknál, vásárlásoknál vennék szívesen, ha bankkártyával fizethetnének. A leginkább (65 százalék) a piaci árusoknál, zöldségeseknél; ez a lehetőség a szépségápolás terén (kozmetika, fodrász, borbély, manikűr, pedikűr, tetováló, piercing) 41 százalékos súlyt kapott, 30 százalék szerint pedig jó lenne, ha magántanárnál, korrepetálásnál is lehetne bankkártyával rendezni a számlát.

A nem mindennapos költések közül a lakással kapcsolatos sürgős esetekben preferálnák a legtöbben (65 százalék) a bankkártyás fizetést, leginkább a budapestiek. Ők ugyancsak felülreprezentáltak voltak abban az 52 százalékban, akik az autóval összefüggő helyzeteknél hiányolják a bankkártyahasználat lehetőségét.

A SoftPOS éppen ezekben a helyzetekben jelenthet segítséget, hozzájárulva ezzel a vállalkozók, vállalkozások sikereihez.

Ezt a cikket nem a hvg.hu szerkesztősége készítette. Bővebben a PR cikkről itt olvashat: (link)