szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Egész egyszerűen nem működnek a Facebook fizetett hirdetések – ezzel indokolja Joel Ewanick marketing vezető a GM azon...

Egész egyszerűen nem működnek a Facebook fizetett hirdetések – ezzel indokolja Joel Ewanick marketing vezető a GM azon lépését, melynek során megközelítőleg tíz millió dollár értékben vonnak ki hirdetést a közösségi oldalról.  

Joel ezt természetesen nem úgy érti, hogy technikai gond lenne: abban az értelemben működnek a Facebook hirdetések és bannerek. Látogatót, de főleg vásárlókat azonban nem hoznak. Rosszkor jön a manőver a Facebook számára, hiszen a részvénykibocsátással kapcsolatban már így is célkeresztben vannak (sok elemző szerint túlárazott a cég és a részvények, Warren Buffet be is jelentette,hogy nem vesz belőlük). A GM a továbbiakban az ingyenes, közösségi-marketingre épít a Facebook oldalain belül, ebből azonban már nem származik bevétele a közösségi oldalnak. [WSJ]

 

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!