szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy új szolgáltatással ezentúl egy oldalon kereshetünk egyszerre a Google és a Yahoo keresőmotorjaival, egy oldalon jelenítve meg az eredményeket.

Az IdeaLabz és a Toll Free Yellow Pages új, közös szolgáltatása osztott képernyőn jeleníti meg a két kereső találatait. A cégek bejelentése ellenére nem a SearchBoth.com az első weboldal mely párhuzamos keresést kínál, ellenben az első melyhez ugyanakkora bizalommal fordulhatunk, mint a két kereső közvetlen használatakor –írja a theregister.co.uk.

A kereséshez egyetlen helyre kell begépelni a kívánt kifejezést, majd az enter lenyomása után a bal oldalon a Yahoo, míg jobb oldalon a Google eredményeit jeleníti meg, de ugyanígy kereshetünk képekre, videókra, hírekre és egyéb tartalmakra. A találati eredmények fölé húzva a kurzort, az oldal kinagyítja a találatokat.

Hasonló szolgáltatást kínál a Yahoogle a Sir Seek-től, ez azonban rendkívül megbízhatatlan, és tömve van reklámokkal.

Az IdeaLabz alapítója, Bobby Kalili kitart amellett, hogy a SearchBoth-on nem lesznek reklámok. „A célunk a növekvő látogatottság és a közismertség, hogy az emberek tudják, mi jöttünk elő először ilyen szolgáltatással” – teszi hozzá. „Reklámok elhelyezése az oldalon a látogatók elpártolását eredményezné, éppen ezért igyekszünk a fenntartási költségeket minimális szinten tartani, és kerülni a reklámokat, valamint a felugró ablakokat”.

Kalili a további terveik között említi az Ask.com és a MSN bevonását a keresőválasztékba, melyek közül továbbra is mindig két találati listát vethetnek majd össze az interneten kutakodók.

A Searchboth-nak egyenlőre brit, kanadai, és ausztrál helyi oldala indult el, az országok domain végződésével.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

hvg.hu Tech

A Yahoo és az IBM ingyenes kisvállalati keresőt fejlesztett

Ingyenes belépő szintű üzleti keresővel rukkolt elő a Yahoo és az IBM, mely reményeik szerint erősen megszorongatja a kisvállalati piaci szegmensben a Google-t, ahol az eddig jelentős eladási sikereket ért el Mini eszközeivel.

MTI Tech

A Google erősítené piaci jelenlétét Magyarországon

Az egyebek között internetes keresőprogramjáról ismert Google médiavállalat erősíteni kívánja magyarországi jelenlétét, ezért a magyar nyelven jelenleg is elérhető szolgáltatásainak továbbfejlesztését, illetve újak indítását tűzte ki célul.

MTI Tech

Microsoft nem akarja megvenni a Yahoo-t

Befejeződtek a tárgyalások arról, hogy az amerikai Microsoft megvenné a Yahoo ugyancsak amerikai internetes vállalkozást - a hét végén a Wall Street Journal című amerikai üzleti lap ezt egy az állítólagos tárgyalásokhoz igen közeli forrásra hivatkozva közölte.