szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A Google Analytics ingyenes piacvezető megoldásként a felsővezetőknek, a marketingeseknek, a...

A Google Analytics ingyenes piacvezető megoldásként a felsővezetőknek, a marketingeseknek, a weboldal-tulajdonosoknak és tartalomfejlesztőknek segít abban, hogy minél többet tudjanak meg oldaluk  látogatottságáról, és ezáltal növeljék online tevékenységeik hatékonyságát. Az adatokat és statisztikákat könnyen érthető formában összefoglaló szolgáltatás révén a felhasználók sokkal átgondoltabb és eredményesebb döntéseket hozhatnak. Az elemzések több módon érhetők el: e-mailben lekérhető jelentés, személyre szabható irányítópult-nézet, térkép, valamint egyszerű szöveges üzenet formájában is, így a fontos információk mindig könnyen hozzáférhetők.

 "A Google nagy hangsúlyt fektet arra, hogy olyan eszközöket fejlesszen ki, amelyek segítik a magyar hirdetőket abban, hogy mérhessék marketingre fordított költéseik hatékonyságát és optimalizálják ezirányú tevékenységüket. A magyar nyelvű Google Analytics segítségével a hirdetők és a weboldal-tulajdonosok pontosabb képet kaphatnak ügyfeleik igényeiről, ezáltal növelhetik a befektetés hatékonyságát, miközben jobb felhasználói élményt nyújthatnak látogatóiknak" - mondta Brian Clifton, az európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régió webanalízis üzletágának vezetője. 

"Örömmel jelentjük be, hogy a weboldalak látogatottságát elemző szolgáltatásunk egyre több nyelven érhető el. A támogatott nyelvek száma jelenleg 25, ezzel a Google Analytics a hasonló termékek közül a legnemzetközibbnek mondható az iparágban," fejezte be beszédét Clifton.

 A magyar nyelvű Google Analytics a Google AdWords-szel lesz integrálva. Az AdWords magyar nyelvű felhasználói képernyőjén az elkövetkező hetek során automatikusan meg fog jelenni az Analytics eszköztára.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!