szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

A Corvinus Egyetemen tartott rendezvény alapkérdése az volt, hogy milyen Microsoftot...

A Corvinus Egyetemen tartott rendezvény alapkérdése az volt, hogy milyen Microsoftot látnának szívesen a webügynökségek képviselői a hazai webes ökoszisztémában. A szoftveróriás arra kereste a választ, hogyan támogathatja még hatékonyabban a meghívott vállalatok munkáját, annak érdekében, hogy azok még magasabb színvonalon tudják kiszolgálni az ügyfeleiket. Az egynapos workshopon olyan konkrét kezdeményezések, programok öltöttek formát, amelyek számottevő hatással lehetnek a jövőben a hazai webfejlesztői piacra. A jelenlévők által kiválasztott négy témát a négy nagy hazai ügynökség fejlesztési igazgatói vezették, a moderátor szerepét a Microsoft adott szakterületért felelős tanácsadója vállalta magára.

A Varga Tamás (Carnation) által vezetett workshop az üzletfejlesztés, a kereskedelem és a marketing terén állt elő konkrét javaslatokkal. Zentai Péter (SenseNet) a webfejlesztői közösségépítés és a klubrendszer, míg Gergely László (Kirowski) az erőforrás-problémák (oktatás, toborzás, kiválasztás, webes piac vonzerejének növelése) kérdésire igyekezett választ találni. Toldi György (Arcus Interactive Group) szekciójában a webfejlesztő cégeket érintő infrastrukturális kérdések kerültek napirendre, elsősorban a hoszting, a saját rendszerek és az inkubációs központok témákban. Mind a négy workshopban konkrét programokat is meghatároztak, amelyeknek megvalósítása a résztvevők feladata, de persze ötletgazdaként a Microsoft biztosítja hozzá a legtöbb erőforrást.


HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!