Az LG stratégiájának középpontjában a vállalat négy üzletágának - háztartási elektronika (DA), digitális kijelzők (DD), digitális média (DM), valamint mobilkommunikáció (MC) - strukturális átszervezése áll, ami a mobilkommunikáció mellett négy vadonatúj egységet jelent: szórakoztatóelektronikai (HE), háztartási elektronikai (HA), légkondicionáló (AC), valamint üzleti megoldások (BS) divízió.
Home Entertainment Company - Szórakoztatóelektronikai Divízió
Az otthoni szórakozást garantáló HE lesz az az üzleti egység, amely a televíziókészülékekkel, plazmamodulokkal, valamint audio- és videotermékekkel kapcsolatos technológiákra összpontosít. A vállalat a korábbi digitális kijelzők (DD), illetve digitális média (DM) csoportokból áll majd. Az újonnan létrehozott vállalat elnök-vezérigazgatójának Simon Kang-et nevezték ki, aki korábban az LG Digital Display Company elnökhelyettese és vezérigazgatója volt.

A vállalat portfoliójának átszervezése a meglévő területeken maximalizálja a növekedési potenciált, egyúttal pedig teljesen új területek kialakítására teremt lehetőséget.
„A változásoknak köszönhetően vállalatunk ideális helyzetben lesz, hogy megfeleljen a jövő kihívásainak. Ez a stratégia biztosítja számunkra, hogy a folyamatosan bővülő fogyasztói piacon még nagyobb részesedésre tegyünk szert. Emellett a változás hozzájárul ahhoz, hogy az LG az eszközökön túl teljes megoldásokat is kínáljon, és magasabb szinten elégítse ki meglévő, illetve jövőbeli ügyfeleink életmódbeli igényeit” – mondta Yong Nam, az LG Electronics alelnöke és vezérigazgatója.