Tetszett a cikk?

Az Apple blog szerint amóta Steve Jobs az Apple vezetője bemutatta, hogy mire képes az iPad, már nem annyira érdekes a fogyasztók számára.

A Retrevo azt akarta felmérni, milyen változás állt be az emberek iPadhez fűződő viszonyában, mióta megtudták, mi is az valójában. Vannak teljesen érthető változások: január 27-e után sokkal kevesebben mondták, hogy még nem hallottak a termékről, nyilván, hiszen a premier után minden az Apple tabletjével volt tele. A szerző szerint ami viszont ennél sokkal izgalmasabb, az a vásárlási hajlandóság: január közepén, amikor az embereknek még fogalmuk sem volt arról, mint mutat majd be az Apple, szóval akár egy anális intrúdert is előránthatott volna zsebéből Jobs, a megkérdezettek alig 26 százaléka állította, hogy hallott már a termékről, de nem akar venni belőle. Érdekes módon február elejére, a bemutatás utánra ez a szám 52 százalékra nőtt - írja a blogger. Többet utasítják el a valamit, mint a semmit - olvasható a bejegyzésben.

Mindez persze érthető, hiszen a pletykák akkorára fújták az iPad-lufit, hogy mindenki azt látott már a készülékbe, amire a legjobban vágyott: egyszerű táblagépet, forradalmi kezelőfelületet, szuper videochat-eszközt, lenyűgöző kerti locsolót vagy titkos vágyfokozót - írja a szerző. Kicsit olyan ez, mint egy megfilmesített könyv: amíg csak olvassuk a sorokat, olyan a főszereplő, a táj, az atmoszféra, amilyenre adott pillanatban az élmény teljességéhez szükségünk van, a hangulatot az író és az olvasó közösen hozza létre. Megfilmesítés után viszont valami hollywoodi színész és a béna díszletek maradnak.

Ha kíváncsi a cikk folytatására, kattintson!

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!