T-Mobile-os? Tudjuk, mit csinált karácsonykor

A T-Mobile közleménye szerint idén karácsonykor szinte minden új mobilt vásárló ügyfelük okosmobilt választott. Ennek következtében idén is csökkent az sms-forgalom.

  • hvg.hu hvg.hu
T-Mobile-os? Tudjuk, mit csinált karácsonykor

Az idei ünnepi szezonban a T-Mobile-nál a mobiltelefont vásárlóknak már 80 százaléka okostelefont választott, sőt, az előfizetéses ügyfelek esetében az arány még magasabb, több mint 90 százalékos volt. (Főleg az új okosmobilosoknak ajánljuk mobilnettarifa-választási tippjeinket.)

Az okos készülékek terjedésével párhuzamosan egyre többen használják ki a mobilinternetet. A korábbi évekhez hasonlítva az idén is enyhén csökkenő tendenciát mutat az ünnepek alatt küldött sms-ek száma. Míg két évvel ezelőtt a T-Mobile hazai ügyfelei karácsonykor (december 24-én és 25-én) összesen közel 13 millió szöveges üzenetet váltottak, tavaly ez a szám 11 millió körül alakult, idén pedig a 10 milliót sem érte el. Az eltolódás vélhetően annak tulajdonítható, hogy egyre többen küldik karácsonyi jókívánságaikat e-mailben vagy a közösségi oldalakon keresztül.

A tízmilliós sms- forgalom még így is rendkívüli, egy átlagos munkanaphoz képest hozzávetőleg ötször annyi sms-t küldenek az ügyfelek az ünnepek alatt. Forgalom szempontjából a legkimagaslóbb időszak idén is szilveszter éjszakáján várható.

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Felvesz a kamera, amikor valami kínos dolgot művelük, majd még fel is kap az internet. A Coldplay-koncerten lebukó vezérigazgató története jól példázza, hogyan változhat meg valakinek egyik napról a másikra az élete a kéretlen nyilvánosság hatására. Milyen nagy lebukásokról tudunk még? Mit tehet az ember, ha lebénítja a jumbo screen, még akkor is, ha nem jár tilosban?