
Ez a gépezet a kerékpár nyergét tartó csőre rögzíthető, és az egykori Dongó motorokhoz hasonlóan egy dörzskerék segítségével adja át a kiegészítő meghajtást a – sárhányótól megszabadított, akár teleszkóppal is felszerelt – hátsó keréknek. A gumiköpeny gyors elkopásának viszont azzal próbálják elejét venni, hogy az elektromos pótkereket speciális szilárd poliuretánból formálták meg.
A közel 6 kilogrammos szerkezet akkumulátorát két óra alatt fel lehet tölteni, és egy ciklussal akár 20-30 kilométer is megtehető, sebességtől függően. A szerkezet elektromos motorjának 800 wattos csúcsteljesítményével és az óránkénti 25 kilométeres maximális sebességgel már fel lehet venni a versenyt bármelyik elektromos kerékpárral.
A hordozható berendezés még nem került piacra, a program vezetője, Gediminas Nemanis szerint ehhez előbb csökkenteni kellene a gyártási költségeket.