Irán visszalőtt: Katari és iraki amerikai bázisokat ért támadás
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
A Európai Repülésbiztonsági Ügynökség (ESEA) szerint több Airbus A380-as esetében is probléma lehet a szárnyak szerkeszeti integritásával.
Több Airbus A380-as repülőgépet is át kell majd vizsgálni, miután kiderült, repedések lehetnek a szárnyaikon. Az Európai Repülésbiztonsági Ügynökség éppen ezért egy olyan repülésalkalmassági direktíva kiadását tervezi, amelyben pontosan leírják, hogy mely járműveket milyen módon kell átvizsgálni, és ennek elvégzésére milyen határidőt szabnak ki– írja az AirPortal.
A beszámoló szerint az ESEA július 5-én egyelőre csak egy javaslatot tett közzé, ebből azonban kiderül, a 25 legrégebbi, A380-as szárnypárokkal felszerelt Airbus A380-asokkal van gond. Ugyanakkor könnyen lehet, hogy az érintett repülőgépek száma tovább növekszik.
A probléma a mindkét szárnyban végigfutó hátsó szerkezeti tartóelemekkel van, amelyeken repedések keletkezhetnek. A probléma jelen állás szerint az A380-841-es, az A380-842-es és az A380-861-es gépeket érinti. Ezekből a repülőgépekből találni többek között
flottájában is. Ha az ESEA kiadja a direktívát, akkor a szárny gyártási időpontjától 180, vagy a repülőgép gyártási időpontjától számított 147 hónapon belül el kell végezni a vizsgálatot és a javítást, amire a jövőben pontos utasításokat adhat a szervezet.
Ha kíváncsi a fejleményekre, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.
Teherán kommunikációjából az olvasható ki, hogy szeretnék az ellenségeskedést ennyiben hagyni.
Bár a támadás meglepte a világot, voltak jól látható előjelei annak, hogy mire készül az Egyesült Államok.
Az elnökkel egyszer az irodájában, egyszer pedig Lengyelországban próbáltak végezni.
Új idegenrendészeti eljárás indul.
Orbán korábban azt mondta, ez tüdőn lőné a gazdaságot.
Fizikai és mentális megterhelésre figyelmeztetnek.
Július elején újabb hullámra lehet számítani.