szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az appon belüli vásárlások megkönnyítése érdekében egy erre szolgáló, külön felületet hoz létre fő alkalmazásában a Facebook.

Facebook Shop néven egy új menüt/fület helyez el fő alkalmazásában a közösségi oldal – közölték kedden. A fejlesztés a májusban bemutatott Facebook Shops (így, s-sel a végén) nevű vásárlós funkció kibővítése, hogy a felhasználók könnyebben rátaláljának az őket érdeklő termékekre, szolgáltatásokra.

Legfelül az új menüpont, a Shop
Facebook

A felületen minden olyan termék Facebook-oldala megjelenik, amelyeket előzőleg belájkolt a felhasználó vagy mert érdeklődött egy hasonló árukategória iránt. Az oldalon a vásárlásra is lehetőség lesz, illetve a kinézett termékek adatlapját el is menthetik maguknak a felhasználók.

A Facebook most is rendelkezik piactérrel (ez a Facebook Marketplace), de az nem ugyanaz, mint a Shop(s): azt elsősorban a felhasználók közti kereskedésre találta ki a portál, míg előbbit a rendes bolti vásárlásra.

A közösségi oldal szerint a Shop fül alatt felbukkanó termékek megjelenítéséhez a mesterséges intelligenciát is felhasználják, hogy valóban releváns kínálat jöjjön elő. A cél ugyanis az, hogy olyan termékeket mutasson az oldal, amelyeket jó eséllyel tényleg megvásárolna az ember.

Az új fejlesztés első körben az Egyesült Államokban lesz kipróbálható.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!