szerző:
techline.hu
Tetszett a cikk?

Egy-egy hosszabb repülőút során rémálom lehet egy hallgatag/sokat beszélő/horkoló stb. utas a mellettünk lévő ülésen.

Egy-egy hosszabb repülőút során rémálom lehet egy hallgatag/sokat beszélő/horkoló stb. utas a mellettünk lévő ülésen. Erre természetesen a légitársaságok is rájöttek, és sorra jelennek meg útitársválasztó szolgáltatásaikkal (azért ne örüljünk, nem a fapadosakról van szó).

Nemrégiben a KLM vezetett be ilyet, most pedig az airBaltic nevű litván légitársaság kínálja a SeatBuddy szolgáltatást, amelynek keretén belül az utasok jó néhány kritérium alapján választhatják ki leendő útitársukat.

A Satisfly által fejlesztett technológiát használva az utasok kiválaszthatják, milyen körülmények között szeretnék eltölteni a repülési időt, cseveghetnek például üzelti dolgokról, választhatják, hogy aludni akarnak, vagy filnet nézni, de az általános beszélgetés is az opciók között szerepel. Aki ez utóbbit választja, annak további szempontokat is meg kell adnia (kor, beszélt nyelv, érdeklődéi kör stb.).

Mindehhez még Facebook-elérhetőségük is megadható, illetve aki az üzletre akar koncentrálni, az LinkedIn profiljával teheti meg ugyanezt. A légitársaság garantálja, hogy az adatokat a legnagyobb biztonságban tartja.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!