Tetszett a cikk?

A kínai kormány már beleegyezését adta a közös vállalat létesítésére egy kínai partnerrel. A beruházás 200 millió euróba kerül.

A Vito/Viano, valamint a Sprinter modellek előreláthatólag 2005 végén gördülnek le a Fucsien tartományban megépülő üzem gyártósorairól. A kínai kormány már beleegyezését adta a közös vállalat létesítésére egy kínai partnerrel. Az üzem tervezett gyártókapacitása évi 40 ezer gépjármű. A beruházás - a DaimlerChrysler számításai szerint - 200 millió euróba kerül.



Kínában 2006-ban már évi 300 ezer kis teherautó iránt lesz kereslet a német-amerikai konszern becslése szerint. Jelenleg 240 ezerre tehető az éves piaci forgalom. Az európai gyártók közül eleddig csak a Volkswagen gyártott furgonokat Kínában, mégpedig a T4 Transporter előző modelljét. A piacot ettől eltekintve helyi gyártók osztják fel egymás között. (MTI)

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Trump egyelőre nem árulja el, hogy elindul-e a 2024-es elnökválasztáson

Trump egyelőre nem árulja el, hogy elindul-e a 2024-es elnökválasztáson

A tartós fáradtság és a sápadtság a vashiány tünete is lehet

A tartós fáradtság és a sápadtság a vashiány tünete is lehet

Erdélyi magyar kutatók tesztjével gyorsan ellenőrizhető, átesett-e valaki a koronavírus-fertőzésen

Erdélyi magyar kutatók tesztjével gyorsan ellenőrizhető, átesett-e valaki a koronavírus-fertőzésen