A málló sárkányfogak, egy Kreml-közeli klán és persze Putyin – miért halhatott meg az orosz miniszter?
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
Halott emberek bőrével kereskedő orvosokat és szakértőket tartóztatott le pénteken a cseh rendőrség.
A két orvos és három szakértő a dél-morvaországi Brünnben működő egyetemi kórház szövetbankjában dolgozott, s a halottak bőrét engedély nélkül Hollandiába küldték - közölte Blanka Kosinová, rendőrségi szóvivő. Az így szerzett pénzt magánszámláikon helyezték el. A hatóságoknak egyelőre egymillió korona (8,50 forint/korona) értékű nyereségről van bizonyítékuk, de feltételezik, hogy ez az összeg végül is sokkal magasabb lesz.
A szóvivő szerint a rendőrség 2003 októberében kezdett el foglalkozni az üggyel, de hosszú ideig nem tudott konkrét bizonyítékok birtokába jutni. Nemrégiben azonban a hatóságok elfogtak egy küldeményt, amely egy holland emberi szövetbankba irányult. Ennek alapján aztán lehetővé vált a csoport néhány tagjának letartóztatása.
Arra egyelőre nincs bizonyíték, hogy az orvosok és együttműködőik olyan személyektől vettek volna el bőrt és szövetmintákat, akik testrészeik haláluk utáni felhasználásához előzetesen nem adtak volna felhatalmazást. Amennyiben ilyen dologra fény derülne, akkor az érintettek sokkal súlyosabb büntetésekre számíthatnak, mint a jelen esetben.
Az orvosok tagadnak. Azt állítják, hogy az üzlet nem volt törvénytelen, s szerintük nem ők tehetnek róla, hogy az ügyhöz általuk rendesen elkészített dokumentáció elveszett valahol. A brünni kórház vezetése nyilatkozatban ítélte el a történteket, s leszögezte, hogy az ügy hátteréről nincs információjuk.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
A kolónia egyre nő, megoldás még nincs.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.