VIDEÓK
Az amerikai Országos Rákkutató Intézet legújabb kutatásából az derült ki, hogy azok az idősebb felnőttek, akik naponta legalább három csésze kávét isznak, 10 százalékkal kisebb valószínűséggel halnak meg a gyakori halálokok következtében.
Medipress
2012. május 22., kedd, 10:54
A témában elkészült eddigi legnagyobb tanulmány eredménye azt mutatja, hogy a kávéivás hozzájárul az egészséghez, mi több, valamivel tovább élnek a fekete nedű szerelmesei.
MTI
2012. május 17., csütörtök, 11:11
A felnőtt lakosság jelentős többsége naponta fogyaszt kávét kifejezetten az ébrenlét fokozása érdekében – állapítja meg egy felmérés.
hvg.hu
2012. május 11., péntek, 11:17
Megérkezett Budapestre Spanyolország egyik legnépszerűbb kávéja, a Cofesa. Budapesten egyelőre még csak néhány kávézóban kóstolható, de az érdeklődés nagy.
hvg.hu
2012. május 08., kedd, 16:19
A svájci Nestlé-konszern forgalma 5,6 százalékkal 21,39 milliárd frankra növekedett 2012 első negyedévében. A bővülést a Magyarországon is kedvelt Nespresso kávékapszulák iránti kereslet húzta.
hvg.hu
2012. április 20., péntek, 15:11
Nem okoz alvászavart a babáknál, ha anyjuk a terhesség vagy a szoptatás alatt naponta egy-két kávét megiszik - állapították meg brazil kutatók.
MTI
2012. április 16., hétfő, 12:16
A Starbucks nekállt kiaknázni a kínai piacokban rejlő óriási potenciált, három év alatt triplázná kávézóinak számát.
hvg.hu
2012. április 02., hétfő, 14:34
A zöld tea kiválóan helyettesítheti a kávét és jótékony hatása van az egészségre.
hvg.hu
2012. március 13., kedd, 10:00
A Nespresso vezette tavaly a kapszulás kávék piacának dinamikus bővülését, a társaság markáns terjeszkedésbe fogott. Bővítik a Boutique-hálózatot és gyártókapacitásokat is. At európai kapszulás piacon eközben élesedik a helyzet miután a Starbucks is belépni készül.
hvg.hu
2012. március 09., péntek, 15:13
Azoknál a nőknél, akik naponta legalább négy kávét isznak kisebb eséllyel alakul ki a méhbelhártya rákja - állapították meg amerikai kutatók.
MTI
2011. november 23., szerda, 15:52
Újabb bizonyítékokat találtak amerikai kutatók arra, hogy a kávéfogyasztás - különösen a nőknél - védő hatású az egyik gyakori bőrráktípus ellen.
MTI
2011. október 25., kedd, 09:40
Mégsem terhelné a kormány chipsadóval a kávét – egyebek mellett ez derül ki Nemzetgazdasági Minisztérium közleményéből. Az adótörvények módosításáról szóló javaslatot még péntek délután benyújtja a kormány a parlamentnek.
hvg.hu
2011. október 14., péntek, 15:03
Kisebb valószínűséggel lettek depressziósak azok a nők, akik napi két-három csésze kávét ittak - idézte az amerikai Harvard Egyetem kutatóinak megállapítását a BBC hírportálja.
MTI
2011. szeptember 27., kedd, 11:10
Íme, egy jó hír a megrögzött koffeinfüggőknek – a legújabb kutatások szerint napi 2-4 csésze kávé elfogyasztása jelentősen csökkentheti az agyvérzés kialakulásának esélyét.
Medipress
2011. szeptember 26., hétfő, 13:04
Sokan egy csésze kávétól ébredünk fel reggelente, legalábbis ezt feltételezzük, pedig egy tanulmány szerint ez inkább az elvárásunkon múlik - idézte pénteken a The Daily Telegraph című brit napilap online kiadása.
MTI
2011. szeptember 02., péntek, 21:19
Német kutatók szerint „csodaital” a kávé, mert növeli a szellemi és fizikai teljesítőképességet, csökkenti a cukorbetegség, az Alzheimer-kór, a máj- és a méhrák kockázatát, enyhíti a fejfájást, az asztmások számára pedig megkönnyíti a lélegzést.
MTI
2011. augusztus 31., szerda, 12:25
A life-style.hu kávéfőzőteszt-sorozatának következő alanyai az Aldi üzletekben néhány hete kapható „saját márkás”, Martello márkanévre keresztelt kávéfőzőcsalád, és az ehhez Olaszországban előállított kávékülönlegességek voltak.
life-style.hu
2011. május 19., csütörtök, 22:51
A kávé csökkenti a prosztatarák miatt bekövetkező halálozás kockázatát - állapították meg amerikai kutatók közel 50 ezer férfi bevonásával készült tanulmányukban.
MTI
2011. május 18., szerda, 15:30
A naponta elfogyasztott nagyobb mennyiségű kávé csökkenti egy bizonyos típusú emlőrák kialakulásának kockázatát – állítják a Karolinska Intézet kutatói.
Medipress
2011. május 17., kedd, 10:29
Akármikor és akárhova utazunk Itáliába, hogy magunkba szívjunk egy keveset a dolce vitából, nem lehet kétségünk afelől, hogy csodálatos ételekkel fogunk találkozni. Olaszország legkisebb szegletében is találhatunk valamilyen helyi specialitást, amiért érdemes útra kelni. Nincs ez másképp Friuli-Venezia-Giulia tartományban sem, ahol a szentháromság a caffé, a gubana és a San Daniele sonka.
Molnár Kata Orsolya
2011. május 13., péntek, 11:30
iPhone-on és iPod Touch-on egyaránt elérhető az a szoftver, amellyel a lehető leggyorsabban tudjuk kirakni Rubik-kockáinkat, ehhez csak némi előzetes munka és 1 dollár...
Tisztelt Olvasónk!
Aki legálisan vásárolt magának iPhone 3G-t, készüljön fel: az Apple időnként megnézi, milyen alkalmazások futnak a gépén és letiltja azokat, amelyek a cég...