Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Az Európai Unió követeli megszorítások bevezetését - ezzel magyarázta Selmeczi Gabriella, a Fidesz szóvivője szombaton az esetleges reklámadót. Azt mondja, valahonnan pénzt kell előállítani.
Az EU igazságtalanul bánik Magyarországgal, azt követeli a túlzottdeficit-eljárás megszüntetése érdekében, hogy megszorításokat vezessen be a magyar kabinet, a kormány és a Fidesz azonban nem hajlandó megszorításoknak kitenni a családokat, "ezért valahonnan pénzt kell előállítani, az Európai Unió kérésére" - mondta sajtótájékoztatóján Selmeczi Gabriella.
A kormánypárt szóvivője ezt Burány Sándor MSZP-s országgyűlési képviselő szavaira reagálva közölte. A szocialista politikus szombati sajtótájékoztatóján azt mondta, a reklámadó bevezetésével a kormány célja az, hogy térdre kényszerítse azokat a médiumokat, amelyek nem állnak 100 százalékig a Fidesz ellenőrzése alatt.
Selmeczi Gabriella úgy fogalmazott, az Európai Unió "ha a feje tetejére áll is", a kormány akkor sem fog a magyar családoktól több adót behajtani. Egyúttal hangsúlyozta, hogy csak az egymilliárd forintnál több reklámbevétellel rendelkező cégek esetében jöhet szóba a reklámadó.
A Nemzetgazdasági Minisztérium pénteken tette közzé a reklámadó bevezetéséről szóló törvényjavaslat tervezetét. E szerint az adó alanya a reklám közzétevője, alapja pedig az ebből származó nettó árbevétel lenne. Az adó mértéke sávosan emelkedne: 1 milliárd forint alatt nem kellene fizetni, majd 1 százalékot, az 5 és 10 milliárd forint közötti részre 10, az ezt meghaladó részre pedig 20 százalékot.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.