szerző:
hvg.hu

A diszkontlánc elkezdte tesztelni az internetes szállítást Kelet-Európában is.

A Lidl internetes kereskedelmi tesztet indított Csehországban, Kelet-Európában elsőként – írta a helyi Mladá fronta Dnes. Első körben csak a cég 9500 cseh alkalmazottja fér hozzá a webshophoz, de a várakozások szerint az alkalmazás még az ősszel megnyílik a nagyközönség előtt is.

A Lidl online áruházában azonban nem lehet majd romlandó élelmiszereket kapni, a cég elsősorban az egyéb áruféleségeket fogja házhoz szállítani, az ígéretek szerint három napon belül. Amellett, hogy így jobban tudnak gazdálkodni az árukészlettel, elsősorban azt szeretnék elérni, hogy a heti akciós termékekről ne csússzon le senki, a promóciók kezdőnapjain ugyanis gyakran olyan érdeklődés mutatkozik, hogy azonnal kifogynak a készletből.

A Lidlnek jelenleg Belgiumban, Hollandiában és Németországban van webshopja.

Csatlakozzon a HVG Pártoló Tagsághoz!

Több mint 1 milliós olvasótáborunk zöme már a digitális, ingyenes tartalmainkból tájékozódik. Az ezt lehetővé tevő hirdetéseken alapuló üzleti modellre azonban nagy nyomást helyeznek a technológiai vállalatok és a független médiát ellehetetlenítő politika.
Azért, hogy továbbra is a tőlünk telhető legmagasabb színvonalon szolgáljuk ki olvasóinkat Pártoló Tagsági programot indítunk. Tagjaink közelebb kerülhetnek szerkesztőségünkhöz, illetve számos előnyt élvezhetnek.
Csatlakozzon programunkhoz, vagy támogasson minket egyszeri hozzájárulással!