szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A japán technológiai vállalat 1981-ben írt ki logópályázatot, de az utolsó pillanatban végül visszalépett az arculati elem megváltoztatásától. Mutatjuk a három legjobb tervet.

A Sony ma is ismert logója az 1950-es évek óta jelzi egyértelműen a márkát. A cég 1981-ben írt ki egy új logóra pályázatot, melynek az SG.hu korábbi beszámolója szerint legfontosabb kitétele az volt, hogy az új logó modernebb írásmóddal készüljön. A pályázatra összesen 30 ezer munka érkezett, melyekből a zsűri előbb 59-re, majd háromra szűkítette a legjobbak körét.

Sony

És hogy miért nem láthatjuk ma egyik feliratot sem? A Sony igazgatótanácsa tagjainak egyik logóterv sem tetszett. A cég ugyanakkor úgy gondolta, hogy a pályázóknak nem szeretnének csalódást okozni, így az első három helyezett pénzdíját kifizették, a logó viszont nem változott.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!