Mit tegyünk, ha megtörtént a legrosszabb?

Időről időre megtörténik a baj, és koccanunk, ütközünk autónkkal. Mit teszünk, vagy mit tettünk mi ezekben a helyzetekben? A nagy ijedtség után hogyan álltunk neki, hogy megpróbáljuk megoldani azt, amit egy ilyen helyzetben fontos és mindenképpen érdemes?

Mit tegyünk, ha megtörtént a legrosszabb?

Videónkból megismerheti:

  • más balesetezők történetét,
  • azt, hogy ők hogyan intézték a biztosítást,
  • a kárrendezés új útjait,
  • betekintést a biztosítók munkájába.

Korábbi anyagunkban részletesen is foglalkozunk az Allianz új kárbejelentő felületével és kárstátuszkövetőjével.

 

Küldetésünk, hogy vezető pénzügyi szolgáltatóként ügyfeleinknek élethelyzetükhöz és igényeikhez igazodó széleskörű pénzügyi szolgáltatásokat nyújtsunk. Minden általunk művelt üzletágban a piac versenyképes, meghatározó szereplőjeként legyünk jelen, kiemelkedő ügyfélelégedettség mellett.