SPAR
SPAR
Tetszett a cikk?

Az utóbbi években ugrásszerűen nőtt a magyar kerékpárosok száma: ma már egyre többen tekintenek a biciklire nemcsak sport-, hanem praktikus közlekedési eszközként is, ami a megfelelő kellékekkel felszerelve valóban szuper társa lehet mindenkinek. Szerencsére manapság már a minőség terén sem kell kompromisszumot kötni, mert egyre több helyen elérhetők a legjobb márkák termékei.

Egyes felmérések szerint a magyar lakosság több mint fele rendelkezik kerékpárral és egyre többen használják rendszeresen a mindennapi életükben. Nem is csoda, hiszen a kerékpár egy remek eszköz, akár városi közlekedésre használjuk – ezzel sok pénzt és nem kevés bosszúságot spórolva -, vagy akár szabadidős tevékenységekhez. A bringázás nagyban hozzájárul az egészség megőrzéséhez: segít az állóképesség javításában és a stressz csökkentésében. Nem utolsósorban pedig a kerékpár rendkívül környezetbarát módja a közlekedésnek.

A KTM kerékpárok története 1938-ra nyúlik vissza, amikor Hans Turkenpolz nevű osztrák mérnök megalapította motor- és autójavító műhelyét a felső-ausztriai Mattinghofenben. A sikeres vállalkozás az 50-es évek elején rukkolt elő első, saját fejlesztésű motorkerékpárjával, aminek sorozatgyártását 1953-ban kezdték meg, most már KTM márkanévvel, ami a vállalkozás fő részvényesének, Ernst Kronreif nevének, az alapítónak, valamint a gyár székhelyének kezdőbetűiből áll össze (Kronreif & Trunkenpolz Mattighofen). A motorgyártásban szerzett szakmai tudásra építve 1964-ben jöttek ki az első kerékpárral, amit eredetileg egy amerikai cég megbízásából, az amerikai piac számára tervezett meg az ausztriai gyár. 1978-ban debütált az első amatőr versenybiciklijük, majd 10 évvel később az első KTM mountain bike, amit aztán 2010-ben ők láttak el elektromos meghajtással a világon elsőként. A ma már több mint 50 országban forgalmazott márka jellegzetes ismertetőjegye a magas minőség mellett a narancs-fekete színkombináció, amiről messziről felismerhetőek a KTM motorok és kerékpárok. 2020-ban újabb mérföldkőhöz érkezett a márka, hiszen ebben az évben indított először csapatokat a francia és olaszországi Grand Tourokon is.

A SPAR Magyarország a fogyasztói trendek és igények figyelembevételével minden évben több hűségakciót szervez a vásárlói számára, amiben olyan magas minőségű, színvonalas termékek kapnak helyet, amelyek hosszú távon tesznek jó szolgálatot a háztartásokban, vagy hozzájárulnak a szabadidő tartalmas eltöltéséhez. A vállalat idei első hűségpromóciójának fókuszában a kerékpározás áll: a KTM Bike Industries kerékpáros termékeit lehet megvásárolni nagy kedvezményekkel.

A hűségakcióban elérhető női-férfi fejvédő, lámpaszett és kerékpárzár, amik a biztonságos közlekedést segítik. A rendkívül tartós mini szerszámkészlet, mini és nagy pumpa, valamint az ápolási csomag ahhoz járul hozzá, hogy a kerékpárunk soha ne hagyjon cserben. A kulacstartó, kétféle színű kulacs, váztáska, valamint a telefonos kerékpártáska pedig a kerékpártúrák praktikus kiegészítői lesznek hosszú távon.

 

A 2024. február 29-én induló és május 15-ig tartó KTM hűségpromócióban a SPAR, INTERSPAR, CITY SPAR, SPAR partner vagy SPAR market áruházakban minden elköltött 1000 forint után 1 hűségpont jár. 20 összegyűlt hűségpont után jelentős, 33-50 százalékos kedvezménnyel vásárolhatóak meg a KTM kitűnő minőségű, praktikus kerékpáros termékei. Az összegyűjtött hűségpontok KTM kerékpárra is beválthatóak a HERVIS áruházakban. Az árkedvezmény a magyarországi HERVIS áruházakban elérhető valamennyi KTM kerékpárra érvényes, 2024.02.29. és 05.18. között, a 20 db KTM hűségpontot tartalmazó gyűjtőfüzet pénztárosnak történő átadásával. A kedvezményszintek az alábbiak szerint alakulnak:

  • 50.000.- Ft kedvezmény a 299.999.- Ft, vagy az alatti vételárú kerékpárnál;
  • 75.000.- Ft kedvezmény a 300.000.- Ft és 399.999.- Ft közötti vételárú kerékpárnál;
  • 100.000.- Ft kedvezmény a 400.000.- Ft, vagy afeletti vételárú kerékpárnál.

További részleteket itt találsz.




Az oldalon elhelyezett tartalom a SPAR Magyarország megbízásából a HVG BrandLab közreműködésével jött létre. A tartalom előállításában a hvg.hu és a HVG hetilap szerkesztősége nem vett részt.