Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"2ab42cd6-3f8e-46e3-9c93-0597217758af","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Miközben a hivatalos vámadatok szerint 95 százalékkal visszaesett Oroszországban az Intel chipjeinek importja (működnek a szankciók), a processzorszállítások állítólag nemhogy visszaestek, hanem még növekedtek is (mégsem működnek a szankciók). A magyarázat a kerülőutakban keresendő.","shortLead":"Miközben a hivatalos vámadatok szerint 95 százalékkal visszaesett Oroszországban az Intel chipjeinek importja (működnek...","id":"20250601_amerikai-szankciok-megkerulese-orosz-mikroelektronika-intel-amd-chipek","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/2ab42cd6-3f8e-46e3-9c93-0597217758af.jpg","index":0,"item":"ec8b8656-97de-49af-b3a8-1a6e43e2e33b","keywords":null,"link":"/tudomany/20250601_amerikai-szankciok-megkerulese-orosz-mikroelektronika-intel-amd-chipek","timestamp":"2025. június. 01. 16:03","title":"Itt valami nem működik: a 95%-os szankciók ellenére lubickol Oroszország a legjobb chipekben","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"91d57027-a004-4709-8b06-7cadf9c6bd6f","c_author":"Medvegy Gábor","category":"360","description":"Madárfejű Lajcsikán borzongtak a Városliget látogatói 1925 májusában, amikor a fővárosi Állatkert megkapta ajándékba a nyulat, amit az indiai óriáskígyó meghagyott. A gyöngyösi szolgabíró fia érinthetetlennek bizonyult, amikor motorján száguldozva megnyomorított egy hivatalnoknőt, az autóklub első embere pedig súlyos sérülést szenvedett – egy veszett macskától. Erről írtak a lapok száz évvel ezelőtt.","shortLead":"Madárfejű Lajcsikán borzongtak a Városliget látogatói 1925 májusában, amikor a fővárosi Állatkert megkapta ajándékba...","id":"20250531_szazeves-ujsag-1925-majus","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/91d57027-a004-4709-8b06-7cadf9c6bd6f.jpg","index":0,"item":"1673bae0-b783-460d-9f85-7eed6443625b","keywords":null,"link":"/360/20250531_szazeves-ujsag-1925-majus","timestamp":"2025. május. 31. 13:00","title":"Pofon járt a pesti fiatalembernek, aki nem vette le a kalapját a máriabesnyői zarándokok előtt","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"58f669d6-82f0-4584-8167-7ad71dd9e8cf","c_author":"HVG","category":"360","description":"Mit jelent az, hogy egy üzleti vállalkozás felelősségteljesen működik? Ezt úgy kell megválaszolniuk a vezetőknek, hogy félreteszik a szóvirágokat.","shortLead":"Mit jelent az, hogy egy üzleti vállalkozás felelősségteljesen működik? Ezt úgy kell megválaszolniuk a vezetőknek...","id":"20250531_hvg-esg-celok-cegek","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/58f669d6-82f0-4584-8167-7ad71dd9e8cf.jpg","index":0,"item":"bce3c346-fb72-44d7-9fb7-c58df5d8575b","keywords":null,"link":"/360/20250531_hvg-esg-celok-cegek","timestamp":"2025. május. 31. 12:30","title":"Se greenwashing, se greenhushing: tilos mellébeszélni, amikor egy cég meghatározza ESG-céljait","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"13c509a6-36a1-436f-983b-b07f8bf035c3","c_author":"hvg.hu","category":"sport","description":"Egy góllal győzte le a dán Esbjerg csapatát a címvédő Győr a budapesti négyes döntőjének nyitómeccsén.","shortLead":"Egy góllal győzte le a dán Esbjerg csapatát a címvédő Győr a budapesti négyes döntőjének nyitómeccsén.","id":"20250531_kezilabda-bajnokok-ligaja-negyes-donto-gyor-esbjerg","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/13c509a6-36a1-436f-983b-b07f8bf035c3.jpg","index":0,"item":"fba03160-9112-4905-98b4-b3ba82a5bd5b","keywords":null,"link":"/sport/20250531_kezilabda-bajnokok-ligaja-negyes-donto-gyor-esbjerg","timestamp":"2025. május. 31. 17:33","title":"Izgalmas meccsen harcolta ki a döntőbe jutást a Győr a kézilabda BL-ben","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"05823b79-f021-4a2a-8735-b98ff5bd24cc","c_author":"Sztojcsev Iván","category":"gazdasag","description":"Évtizedes rekordra ugrott a magyar állampolgárságot megkapó oroszok száma, eközben az ukrán útlevelük mellé egyre kevesebben szerettek volna magyart is. A magyar kivándorlók közül eközben a legtöbben Németországban találtak új otthont.","shortLead":"Évtizedes rekordra ugrott a magyar állampolgárságot megkapó oroszok száma, eközben az ukrán útlevelük mellé egyre...","id":"20250523_orosz-ukran-magyar-allampolgar-kivandorlas-bevandorlas-migracio","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/05823b79-f021-4a2a-8735-b98ff5bd24cc.jpg","index":0,"item":"7584eb63-5582-4872-ab9c-e6fba55e470a","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250523_orosz-ukran-magyar-allampolgar-kivandorlas-bevandorlas-migracio","timestamp":"2025. június. 01. 11:00","title":"Kétszer annyi orosz kapja meg a magyar állampolgárságot, mint a háború előtt","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"7a80cfe4-d692-467d-8449-8231a582966a","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"Több mint 1300 ember dobta össze az ötmillió forintot. Magyar Péter is felajánlotta, hogy a Tisza Párt fedezi a költségeket, de az elegendő adományok miatt Törley Katalin arra kéri, hogy a pénzzel a Tanítanék Mozgalmat támogassa.","shortLead":"Több mint 1300 ember dobta össze az ötmillió forintot. Magyar Péter is felajánlotta, hogy a Tisza Párt fedezi...","id":"20250601_kirugott-kolcseys-tanarok-perkoltseg-adomanyok-Magyar-Peter-Tisza-Part-Torely-Katalin-Tanitanek-Mozgalom","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/7a80cfe4-d692-467d-8449-8231a582966a.jpg","index":0,"item":"de9c1b2a-bde6-478f-a36c-c8395ef156ae","keywords":null,"link":"/itthon/20250601_kirugott-kolcseys-tanarok-perkoltseg-adomanyok-Magyar-Peter-Tisza-Part-Torely-Katalin-Tanitanek-Mozgalom","timestamp":"2025. június. 01. 09:13","title":"24 órán belül összejött adományokból a kirúgott kölcseys tanárok perköltsége","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"d3a8ad25-39d3-4cf5-a6cf-449b4a198c3d","c_author":"HVG","category":"gazdasag","description":"Először közöltek fényképeket az elárasztott parajdi sóbányáról.","shortLead":"Először közöltek fényképeket az elárasztott parajdi sóbányáról.","id":"20250531_Parajd-elarasztott-sobanya-fotok-kornyezeti-katasztrofa","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d3a8ad25-39d3-4cf5-a6cf-449b4a198c3d.jpg","index":0,"item":"2a92b826-c33b-4bae-91f3-5a2877b11adb","keywords":null,"link":"/gazdasag/20250531_Parajd-elarasztott-sobanya-fotok-kornyezeti-katasztrofa","timestamp":"2025. május. 31. 21:25","title":"Szakad a kősószikla, omlik a fal, mindent elönt a víz – fotókon a parajdi sóbánya-katasztrófa","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"543d39b0-4791-4b43-b132-50eeee849a92","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"Nagyon távoli, de nem teljesen lehetetlen opcióként számolnak azzal a Fidesz belső köreiben, hogy Orbán Viktor helyett valaki mással fussanak neki a választásnak – állítja a VSquare.","shortLead":"Nagyon távoli, de nem teljesen lehetetlen opcióként számolnak azzal a Fidesz belső köreiben, hogy Orbán Viktor helyett...","id":"20250601_VSquare-orban-fidesz-miniszterelnok-valasztas-jelolt-2026","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/543d39b0-4791-4b43-b132-50eeee849a92.jpg","index":0,"item":"f8f6709b-c8b9-42d3-8a88-9684a3b58d39","keywords":null,"link":"/itthon/20250601_VSquare-orban-fidesz-miniszterelnok-valasztas-jelolt-2026","timestamp":"2025. június. 01. 17:54","title":"VSquare: Létezik egy olyan forgatókönyv, hogy ne Orbán legyen a Fidesz miniszterelnök-jelöltje","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
A BMW X5 ismét magas szintre emeli a vezetés élményét. Dinamikus nyolc- és hathengeres motorok, a továbbfejlesztett xDrive összkerékhajtás és teljes egészében új fejlesztésű futóműve segíti ebben. Mostantól hétszemélyes változatban is kapható.
Az új V8-as erőforrás 261 kW/355 LE, a magnézium-alumínium forgattyúházzal készülő, új soros hathengeres 200 kW/272 LE, a harmadik generációs common rail befecskendezéssel működő, tiszta alumínium, új soros hathengeres dízelmotor pedig 173 kW/235 LE teljesítményt kínál. Az új BMW X5 tágas és sokoldalúan kihasználható utastere a lehető legmagasabb fokú funkcionalitás mellett akár hét személy számára is kényelmes utazást kínál. A beltér mindemellett az innovatív felszereléseknek és az igényes kidolgozásnak köszönhetően a luxuslimuzinok exkluzivitását nyújtja. A BMW X5 az első SAV-modell, amely az aktív kormányzással, adaptív lengéscsillapító-szabályzással és oldalirányú billenés-stabilizálással, illetve szélvédőre kivetítő kijelzővel is felszerelhető, és szériakivitelében defekttűrő biztonsági abroncsozással készül.
A BMW X5 kettős keresztlengőkaros első, valamint „Integral-IV” rendszerű hátsó felfüggesztése egyedülállónak számít a SAV-modellek szegmensében. Ezek a kifejezetten igényes konstrukciók különösen magas oldalgyorsulási értékeket, rendkívül stabil egyenesfutási tulajdonságokat és példás gördülési kényelmet tesznek lehetővé. További újdonság a változó áttétellel működő fogasléces kormányberendezés. A középállás környezetében megkönnyíti a pálya vonalvezetésének folyamatos és pontos követését, a nagyobb bekormányzási szöget igénylő kanyarokban azonban a vezető már jóval közvetlenebb reakciókat érzékelhet.
Az új BMW X5 modellekben az elektronikus szabályzású BMW xDrive összkerékhajtási rendszer minden eddiginél precízebben működik. A BMW által kifejlesztett intelligens összkerékhajtás különleges képessége abban áll, hogy a laza talajon produkált vonóerő-átadás mellett jól érzékelhetően segíti a menetdinamikai adottságokat is. Az állandó négykerékhajtás normál menetkörülmények esetén a motor forgatónyomatékát 40:60 arányban osztja el az első és a hátsó kerekek között. A rendszer az útfelület minősége vagy a menethelyzet minden változására rendkívül gyorsan, pontosan és a hajtónyomaték változó elosztásával reagál. Az elektronikus szabályzású lamellás tengelykapcsolóval működő osztómű segítségével a motor nyomatékát mindenkor oda irányítja, ahol éppen a leghatékonyabban használható ki. Az xDrive ezzel az új BMW X5 menetdinamikai képességeit is jelentős mértékben fejleszti, mivel kanyarokban még jó időben elejét veszi a túl- vagy alulkormányozottsági folyamatoknak. A műutaktól távoli autózáskor éppilyen hatékonyan lép fel. A legnehezebb terepen is a lehető legmagasabb fokú vonóerő-átadásról gondoskodik, mivel a rendszer a hajtónyomatékot villámgyorsan és változó arányban mindig arra a kerékre továbbítja, amelyik éppen a magasabb súrlódási tényezőjű talajon gördül.
A prémiumkategória olyan erőforrást igényel, amely tiszteletet parancsoló vonóerejét a lehető legkulturáltabb járás mellett szolgáltatja. Az új BMW X5 kínálatában két benzines és egy dízelmotor is rendelkezésre áll, amelyek tökéletesen megfelelnek a magas követelményeknek. A BMW X5 4.8i teljes egészében átdolgozott nyolchengeres benzines aggregátja 4799 köbcentiméteres összlökettérfogatából 261 kW/355 LE teljesítményt présel ki, 3400-as és 3800-as percenkénti fordulatszám között 475 newtonméter maximális forgatónyomatékot ad le. A 6,5 másodperces gyorsulásával (0-ról 100 kilométer/órás tempóra) csúcsértéket képvisel, legnagyobb sebességét az elektronika 240 kilométer/óránál határolja le. Elődjéhez képest 11 százalékkal megnövekedett teljesítménye ellenére üzemanyag-fogyasztása 5 százalékkal mérséklődött, ami 12,5 litert jelent 100 kilométerenként. A BMW X5 4.8i új V8-as erőforrása egyaránt megfelel az Euro 4 és az Egyesült Államok ULEV II kipufogógáz-előírásainak. Alapára 20,234 millió forint.
Az új BMW X5 3.0si soros hathengeres benzinese is a motorépítés legfrissebb állását képviseli. A 3,0 literes aggregát ugyanis mind forgatónyomatéki karakterisztikája, mind pedig csendes és nyugodt járás tekintetében kifejezetten imponáló jelenség. Legnagyobb teljesítménye 200 kW/272 LE, 315 newtonméteres maximális forgatónyomatékát pedig 2750-es percenkénti fordulatszámnál éri el.
A magnézium-alumínium forgattyúháznak köszönhetően az új hathengeres mindössze 161 kilogrammot nyom, így 10 kilogrammal könnyebb elődjénél. A BMW X5 3.0si mindössze 8,1 másodperc alatt gyorsul fel 100 kilométer/órás tempóra, s a gyorsításnak csak 225 kilométer/óránál szakad vége. A soros hathengeres dízel amely – többek között - tiszta alumínium forgattyúháza révén 25 kilogrammal könnyebb elődjénél, 3,0 literes összlökettérfogatából 173 kW/235 LE teljesítményt hoz ki. 520 newtonméter maximális forgatónyomatékát 2000-es és 2750-es percenkénti fordulatszám között bocsátja rendelkezésre. A már alacsony fordulatszám-tartományokon megjelenő intenzív teljesítmény az új fejlesztésű turbófeltöltőnek köszönhető, amely elektromos állítású, változó geometriájú turbinával rendelkezik. A common rail technika harmadik generációja formájában a BMW X5 3.0d a legkorszerűbb befecskendezési rendszerrel rendelkezik, amely ma a dízelmotorok számára rendelkezésre áll. Piezo-befecskendezői 1600 bar nyomáson, hatékonyan és pontosan fecskendezik az üzemanyagot a hat égéstérbe. Az égésfolyamat így nem csupán különösen erőteljesen és gazdaságosan, hanem kifejezetten tisztán megy végbe. A motor közelében elhelyezett részecskeszűrő és a vele azonos házba épített oxidációs katalizátor a kipufogógázok Euro 4 szabvány szerinti tisztítását teszi lehetővé.
Az új BMW X5 3.0d a 100 kilométer/óráig tartó sprinthez 8,3 másodpercet igényel, legnagyobb sebessége 216 kilométer/óra. Vegyes fogyasztása 8,7 liter gázolaj száz kilométerenként. Alapára 14,96 millió forint.
Az új BMW X5 hosszúságában 18,7, szélességében 6,1 centiméterrel nőtt elődjéhez képest. Belső terében e növekedés a kényelem és a funkcionalitás jelentős fejlődésében is megmutatkozik. Hosszabb tengelytávjával az új BMW X5 kiállása egyértelműen stabilabbá és határozottabbá vált, a karosszéria megnyújtott oldalát az erőteljes D-oszlop zárja le. Az oszlopok vonalainak találkozásaként viszonylag rövid tetővonal adódik, ami szintén a karcsú és elegáns összbenyomást erősíti. Jellegzetes BMW-stíluselemként tűnik fel az ajtókilincsek magasságában hátrafelé futó, enyhén emelkedő karakteres vonal, amely közvetlenül az első kerékjáratok mögül indulva és a hátsó lámpatesteken is átívelve öleli körül a karosszéria teljes hátsó részét.
A gyárilag opcióként rendelhető harmadik üléssor 170 centiméteres testmagasságig kifejezetten kényelmes utazást kínál, s hárompontos automata biztonsági övekkel, illetve magasságukban állítható fejtámlákkal rendelkezik. A harmadik üléssorba a második sor üléseinek teljes előrebillentése (álló támlával) teszi lehetővé a beszállást, amit a C-oszlopokra épített kapaszkodók könnyítenek meg. Amennyiben a harmadik sor üléseire éppen nincs szükség, egyenként és teljes egészében a csomagtér-padlózatba süllyeszthetők. Az új BMW X5 modellekben mindemellett a második üléssor utasai 40 milliméterrel nagyobb lábteret élvezhetnek, mint a korábbi modellben.
A két részben nyíló csomagtér-ajtó mögött tágas raktér rejtőzik, amelynek hosszúsága 100 milliméterrel növekedett. A harmadik üléssor nélküli kivitelekben a csomagtér-padlózat alatt 90 literes rekesz áll rendelkezésre. Az új BMW X5 ötüléses változata csomagterének össztérfogata 110 literrel, azaz 22 százalékkal 620 literesre nőtt. Az aszimmetrikus osztású második üléssort teljesen lehajtva a rakodótérfogat 1750 literre (az előd modellhez képest + 200 liter, azaz 13 százalék) növekszik. Még az álló harmadik üléssor mögött is 200 literes csomagtartó alakítható ki.
Az új BMW X5 passzív biztonságának legfontosabb eleme a masszív utascella. A baleset során ható erőket az egyes tartószerkezetek extrém terhelésének megelőzése érdekében a motortartón és a futóművön keresztül több terhelési csatornán vezetik el. Az új BMW X5 utasterében az első légzsákokon és az oldalsó medence-mellkas légzsákokon kívül a függöny-fej légzsákok is a szériafelszereltséghez tartoznak. Utóbbiak az A-oszlopok borítása és a tetőkárpit mögül nyílnak ki, és az első két üléssor utasait óvják a sérülésekkel szemben. Az új BMW X5 mindegyik üléshelyén hárompontos automata biztonsági övvel rendelkezik, a vezető- és az első utasülésen överő-határolóval és övfeszítővel. A második üléssorban széria ISOFIX gyerekülés-rögzítési pontok találhatók.
Az opcióként rendelhető Xenon-fényszórókkal együtt az új BMW X5 attraktív és gyakorlatias megoldást kínál a nappali világításra. E világítási üzemmód feladatát ugyanis a kettős fényszórók világító gyűrűi látják el, amikor a két belső fényszóró gyűrűi különösen intenzív, a helyzetjelzőénél mintegy 100-szor erősebb fényt szolgáltatnak. Az autó így már messziről is felismerhető, s a nappali világítás a márkára jellemző kialakításának köszönhetően egyből BMW modellként azonosítható.
Az éjszakai autózások során gondoskodik még magasabb fokú kényelemről az önműködő fényszóró asszisztens, amely feláras extrafelszerelésként rendelhető az új BMW X5 modellekhez. A rendszer automatikusan lekapcsolja a távolsági fényszórót, ha szembejövő forgalom tűnik fel, vagy az elöl haladó jármű távolsága egy megadott érték alá csökken. A ködfényszórók emellett a kanyarodófény feladatát is ellátják.
Az új BMW X5 további vonzó extrafelszerelése a fékező funkcióval is rendelkező sebességszabályzás, amely a motorszabályzást, a sebességi fokozat kiválasztását és a fékezést befolyásolva folyamatosan tartja a vezető által meghatározott sebességet. A folyamatosan ellenőrzött oldalgyorsulási értékek alapján a fékezési funkcióval is rendelkező sebességszabályzás kanyarokban felismeri a biztonság és a kényelem szempontjából túlzott sebesség veszélyét, s a sebesség megfelelő mértékű csökkentésével reagál. A biztonságos ereszkedést a lejtőn, vontatás közben is szükség esetén fékezési beavatkozás segíti.
A legnagyobb BMW visszatér, felújított változata 20 centivel nagyobb, mint elődje és két utassal többet szállíthat. Az autó alapkoncepciója nem változott, a nagy bömös továbbra is városi luxusterepjáró, minden ízében sportos és vad, ám kemény terepre továbbra sem ajánlatos vele bemerészkedni.
Új BMW és Mini márkakereskedés nyílt Budapesten. A Szentendrei út 63. alatti összesen 320 autót befogadni képes kereskedés 1,2 milliárd forintos befektetéssel létrejövő épület 13 hónap alatt készült el. A BMW-csoport európai szabványai szerint épített beruházás további infrastrukturális fejlesztésekkel bővülhet a jövőben, a növekvő ügyfél igényeknek megfelelően. A kereskedést az Opel Maxabo tulajdonosai, a Szabó-testvérek nyitották.
Hatsebességes váltó, mp3-lejátszó, sebességtartó automatika, elektromos tolótető, iPod-csatlakozó, igazi high-tech autó. De vajon hogy megy? Ez érdekelt a legjobban. A csalódás elmaradt, a legkisebb bömösben - hála a kétezres dízelmotor aszfaltszaggató erejének - igazi BMW-hangulat uralkodott.
Négy óra alatt 600 ezer forint helyszíni bírságot szabtak ki a rendőrök az M7-es autópályán csütörtökön 16 és 20 óra között tartott közúti ellenőrzés során Somogyban, a táskai pihenőhelynél; egy BMW-s 260 km/h-val száguldott – közölte a rendőrség.
Az ötös BMW-ben meg lehet tapasztalni, milyen főnöknek lenni. Beülve megmagyarázhatatlan nyugalom tölti el az embert, uralkodik az erők, az út és a gép fölött. Egyedi és kiváltságos életérzés.
Egyre jobban lenyűgöznek a BMW-k, a hármas sorozat formája és sportos kényelme mellett a 330i motorja jelenti számomra a csúcsot. Hétköznapi használatban azonban sok a 258 lóerő. Tudni kell uralni.