 © Citroën |
2006-ban a legnépszerűbb Citroën modellnek a Berlingo bizonyult, amelyből 1847 talált magyar gazdára. A Berlingo eladásai 2005-höz képest több mint háromszorosukra nőttek (214 százalék). A Xsara Picasso (1605) és a Berlingo piacvezető a saját alszegmensében, amelyből 19,17 illetve 48,22 százalékkal részesedik. 2006-ban az alsó-középkategóriában a három francia márka közül a Citroën érte el a legjobb eredményt, hiszen eladásai közel több mint 23 százalékkal nőttek 2005-höz viszonyítva.
 © Citroën |
A hazai Citroën eladások közel 11 százalékát a haszongépjárművek teszik ki. 2006-ban a kishaszongépjárművek piacán is remekül teljesítettek a Citroënek, 24 százalékkal több fogyott, mint 2005 azonos időszakában, és ezzel a márka piaci részesedése közel 7,59 százalék. A Citroën az ötödik legnépszerűbb haszonjármű Magyarországon, és ha a pick-up modellektől megtisztított piacot vesszük figyelembe azaz a valós haszonjárműveket, 2006-ban a márka részesedése 9,4 százalék volt.